TuneUp Utilities 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik krijg nog steeds meldingen hoor maar ik heb even niks te melden.

ok ik dacht al dat mensen zich spontaan ook afmelden van het topic had gekunt.

Maar ja goed, ik heb tune up al verwijdert. ga hem niet meer gebruiken maar mijn pc crasht nog wel altijd.

nu wel minder vaak dan toen ik tune up erop had.
tune up blijk toch de boos doener te zijn.

Kan het misschien komen dat tune up nog ergens een bestand heeft achter gelaten?
Want voor zover ik weet is tune up helemaal van mijn af...

maar ja aangezien het een scanner is...

Laatst bewerkt:
Tja, je weet niet wat het veroorzaakt, verwacht je dan van mensen dat die gelijk uit hun hoofd weten waar het aan ligt? Ik denk inderdaad dat je het beste windows opnieuw kunt installeren

Tja, je weet niet wat het veroorzaakt, verwacht je dan van mensen dat die gelijk uit hun hoofd weten waar het aan ligt? Ik denk inderdaad dat je het beste windows opnieuw kunt installeren

nee dat niet, maar ik word een beetje ontoepasselijk dat modjes hier zomaar even een topic zonder reden sluiten. ze denken niet even na dat men misschien nog antwoord wilt geven op een andere zijn post?
Dus kijk de modjes maar raar aan niet mij...

maar buiten dat.

ik heb even wat scanners gedraaid waaronder virus en spyware, Tune up blijkt een keylogger te bevatten.. en een vreemd bestandje van tune up die zich wel erg goed vast houd aan je pc... Beetje vreemd... jammer toch wel want tune up heeft toch wel een goeie naam op het internet naar mijn mening

Laatst bewerkt:
Vreemd, ik heb tune up utillities op verschillende computers geinstalleerd, en het enige probleem wat voorkwam (op een laptop) was dat ntoskrnl.exe beschadigt was, (heeft te maken met het bootscreen). Op andere computers werkt het perfect, dus ik denk dat je een illegale hebt gedownload, met een zon keylogger erin.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan