Turbo Memory?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeDaniel

Gebruiker
Lid geworden
11 mrt 2008
Berichten
86
Ik weet dat turbo memory ervoor zorgt dat Vista geen gebruik maakt van je andere geheugen maar nu heb je op Frieslandcomputers.nl laptops met 4gb turbomemory. Wat heb je daar aan? 4gb +4gb turbo memory lijkt mij een beetje een overkill.
 
Ik dacht dat je maximaal 1GB TurboMemory kon gebruiken :eek:
 
Ik weet dat turbo memory ervoor zorgt dat Vista geen gebruik maakt van je andere geheugen maar nu heb je op Frieslandcomputers.nl laptops met 4gb turbomemory. Wat heb je daar aan? 4gb +4gb turbo memory lijkt mij een beetje een overkill.

Wat je zegt klopt niet helemaal, turbo memory zorgt voor een snellere doorvoer van gegevens, op de intel site staat dat met turbo memory ongeveer 2x zo snelle prestaties hebt dan met gewoon memory in Vista.
 
Deze laptop heeft maar 1GB DDR2 geheugen hoor, uitbreidbaar tot maixaal 4GB. Verder zie ik niets staan over Turbo Memory.
 
Deze laptop heeft maar 1GB DDR2 geheugen hoor, uitbreidbaar tot maixaal 4GB. Verder zie ik niets staan over Turbo Memory.

Scroll ff naar beneden je kan er 4gb + 4gb turbo inzetten. is 8 gb voor minder dan 200 euro XD ga ik mischien doen gewoon voor de leukheid.
 
Dan heb jij wel leuk veel geld zeg, wil je toevallig delen? :p

En ja, het is idd overdreven, je zal amper verschil merken met 4GB RAM en 1GB TurboMemory.
 
Dan heb jij wel leuk veel geld zeg, wil je toevallig delen? :p

En ja, het is idd overdreven, je zal amper verschil merken met 4GB RAM en 1GB TurboMemory.

Zo duur is het niet maar 40 euro extra voor 3gb extra turbo memory ofzoiets.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan