ik ben nieuw hier en heb een vraagje en hoop dat iemand mij hier mee kan helpen.
ik heb de zoekfunctie al gebruikt maar kon er niks op vinden.
ik zelf heb dus een laptop en daar zit deze videokaart in: NVIDIA® GeForce™ Go 7400.deze videokaart heeft 256 MB TurboCache™ videogeheugen inclusief.
ik ben nu al het internet opgegaan en flink lopen zoeken.
ik heb wel wat verschillenden dingen kunnnen vinden maar niet echt een goede uitleg van hoe het nu precies werkt.
het blijkt iets te zijn, dat de shared functie gebruik maakt van je ram geheugen. als ik dit goed begrepen heb.
nu heb ik zelf 2 X 512 mb maar wil overgaan op 2 X 2048 mb van ocz (OCZ 2 GB DDR2-667).
ik hoop dat iemand mij hier mee kan helpen dit uit teleggen.
m.v.g semplar
ik heb de zoekfunctie al gebruikt maar kon er niks op vinden.
ik zelf heb dus een laptop en daar zit deze videokaart in: NVIDIA® GeForce™ Go 7400.deze videokaart heeft 256 MB TurboCache™ videogeheugen inclusief.
ik ben nu al het internet opgegaan en flink lopen zoeken.
ik heb wel wat verschillenden dingen kunnnen vinden maar niet echt een goede uitleg van hoe het nu precies werkt.
het blijkt iets te zijn, dat de shared functie gebruik maakt van je ram geheugen. als ik dit goed begrepen heb.
nu heb ik zelf 2 X 512 mb maar wil overgaan op 2 X 2048 mb van ocz (OCZ 2 GB DDR2-667).
ik hoop dat iemand mij hier mee kan helpen dit uit teleggen.
m.v.g semplar