• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Tussenstanden Premier Leage Darten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Brambotje

Gebruiker
Lid geworden
8 nov 2009
Hallo,

Ik ben op zoek naar een schema die de tussenstanden van een premier league van darten bij kan houden.
Heb al overal gezocht maar kan niks vinden, alleen met poules die heb ik niet nodig.
Zelf ben ik niet erg handig met excel om het voor elkaar te krijgen met de formules.

Het gaat erom dat ze automatisch na invoering van de gegeven op de juiste positie komen te staan, eerst op punten en als ze gelijk komen te staan op leg saldo.

Dus stel ik win met 6-4 van mijn tegenstanden moet ik op 2 punten staan voor de winst en mijn legsaldo is dan +2 omdat ik er 4 tegen heb gekregen

Kan iemand mij helpen om hier aan te komen of om het voor mij te maken?

Alvast bedankt

Laatst bewerkt:
Ik bedoel meet net als op tv de echte premier league standen.

Zodra je dan de uitslag invult dat dan automatisch de punten, leg saldo, winst gelijk of verloren standen en gespeelde wedstrijden worden bijgewerkt.
En vervolgens moet de nummer 1,2,3,4 ect dan weer automatisch in de juiste volgorde komen te staan.

Het gaat om totaal 16 spelers die mee doen en allemaal 1x tegen elkaar gooien gedurende 15 weken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan