tutorialmaker gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

tom169

Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2007
Ik werk aan een tutorialsite samen met enkele anderen. Maar niemand van ons beheerst C++ .En dus zoeken we nog iemand die voor ons enkele tutorials wil schrijven.De website is www.onlinetutorials.be, de website is nog niet helemaal klaar maar normaal (als alles een beetje meezit ) zal er dit weekend een systeem klaar zijn om tutorials te maken en up te loaden.Als je geïntreseert bent mag je altijd een mailtje zenden naar tomspillebeen@hotmail.com. Je leeftijd speelt geen rol als je maar iets van C++ kent.

PS: Als je in iets anders( programeertaal of zo) goed bent mag je ook een ook mailtje sturen dan zal ik kijken wat ik voor je kan doen .

Ik heb ooit al eens een tutorial voor C++ gemaakt die hier te vinden is: link (in het engels)

Het is wel de bedoeling dat de tutorials in het nederlands zijn .Maar ik heb al iemand gevonden. Als je nog steeds geïntresseert bent mag je me nog altijd mailen hoor ik zal kijken wat ik voor je kan doen.

Ik heb ooit al eens een tutorial voor C++ gemaakt die hier te vinden is: link (in het engels)

Net of je aan die tutoruials van jou wat hebt...

mod edit -- een mooie aanleiding om dus gewoon te helpen in plaats van direct te klagen -- KwarK

Laatst bewerkt door een moderator:
Heb die tutorial van je net even gelezen.

Zeker niet slecht zou ik zeggen. Ik kan er 2 dingen op aanmerken:

1. Ik denk dat het beter is om eerst het nut van functies uit te leggen (herhalen van dezelfde code) ipv meteen een chunck code te smijten. Dit is echter persoonlijke voorkeur.

2. Je schrijft een tutorial.. die is (meestal) voor mensen die er helemaal niets van af weten. Als dat niet zo is vermeld je best eerst even welke kennis vereist is. In je tutorial begin je over referentie, hoewel de tutorial over functies gaat.
Ik zie waarom je dit gedaan hebt, en vind het een zeer goede poging, maar opnieuw: je schrijft voor n00bs, ze hebben geen flauw idee wat references zijn. Je uitleg is kort en goed, maar ik zou hier nog een link naar een andere tutorial over references bij plaatsen.

--Johan

@William: ik wil wel eens weten hoe je die pagina vol met opmerkingen volkrijgt. mail ze me op logica_denkt_niet@hotmail.com

Ik hele grote tutorial in het Engels op een forum gevonden. Je kan er wel wat aan hebben :)
btw dat forum ownd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan