tv aansluiten op pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

Quaz1

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2009
beste helpmij'er,

ik heb een (oude) SONY tv staan.
ik heb even wat foto's gemaakt, want ik wil hem graag aansluiten op mijn computer.
(het liefst als 2e scherm zodat ik kan slepen over 2 schermen heen).

zie de bijlage:

foto 1 is de afstandsbediening (ingezoomt op het stukje wat ik volgens mij nodig heb).
alles hieronder tot "foto 2" gaat dus alleen over foto 1. tenzij er gelinkt word naar een andere foto.

Rood:
als ik het stukje dat Rood omcirceld is; 1 keer indruk, dan komt er een teken(te zien op foto 3, kleur Rood) met een 1 erachter. als ik die knop nog een keer indruk komt hetzelfde maar dan met een 2 erachter.
als ik die zelfde knop nog een keer indruk komt er het zelfde als op foto 3(maar dan het blauw ingekleurde stukje).

foto 2

Rood, Zwart en blauw:
misschien kunnen jullie hier iets mee?
ik weet niet wat je hier mee kan.

foto 3

hier is de informatie over foto 1""

alvast bedankt voor het helpen

Bijlagen

• foto 1.jpg
    foto 1.jpg
    96,8 KB · Weergaven: 26
  • foto 2.jpg
    foto 2.jpg
    96 KB · Weergaven: 26
  • foto 3.jpg
    foto 3.jpg
    94,8 KB · Weergaven: 20
oke,
maar kan ik hem wel gewoon via s-video aansluiten ofzo?

ervanuit gaand dat je nog zo'n kanonkast hebt van een tv.

Ja dan zou je wel via S-video of composiet kunnen aansluiten, maar verwacht dan geen kwaliteit. Ik heb het ook gehad en alleen met films kijken was het nét de moeite waard.

ervanuit gaand dat je nog zo'n kanonkast hebt van een tv.

Ja dan zou je wel via S-video of composiet kunnen aansluiten, maar verwacht dan geen kwaliteit. Ik heb het ook gehad en alleen met films kijken was het nét de moeite waard.

Oke, en zou jij mij met gebruik van die foto's ofzo even kunnen uitleggen hoe ik dat voor elkaar krijg?

en als ik die draad heb aangesloten op mijn computer, hoe kan ik dan beeld krijgen? :$

Met de source knop op de afstandsbediening kun je tussen de diverse ingangen kiezen.
Het knopje wat je rood omcirkelt hebt, zou dat goed kunnen zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan