tv aansluiten op tv

Status
Niet open voor verdere reacties.

linders

Gebruiker
Lid geworden
4 aug 2006
tv aansluiten op pc

Ik heb een ati readon x 1600 pro videokaart heb hier een kabel voor gekocht gekocht dat ik hem op de tv kan aansluiten. Dit is allemaal gelukt alleen krijg ik zwart wit beeld en weet niet hoe ik dit in kleuren krijg. wie kan mij helpen??

alvast bedankt voor de hulp

Laatst bewerkt:
Ik heb dit ook wel eens gehad met een s-vhs kabel die op een scart adaptor aangesloten was. De s-vhs kabel vervangen bleek toen de oplossing.

Heb je de TV out van de kaart wel op PAL gezet? of het goede a/v kanaal?

Wat voor kabel is het? Ik heb zelf een s-video kabel gekocht welke in de s-video out van m'n videokaart gaat en in de s-video in van m'n TV. Beeld is perfect in kleur.

Je moet het beeld signaal instellen op "PAL".

linders zei:
Ik heb een ati readon x 1600 pro videokaart heb hier een kabel voor gekocht gekocht dat ik hem op de tv kan aansluiten. Dit is allemaal gelukt alleen krijg ik zwart wit beeld en weet niet hoe ik dit in kleuren krijg. wie kan mij helpen??

alvast bedankt voor de hulp

ik weet niet hoe de kabel heet. wat ik wel kan zeggen is dat er aan de ene kant een scart aansluiting zit en aan de andere kant die de pc in moet een tulp een tv out en een geluids stekker zit . hij staat ook al ingesteld op pal.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan