Tv als 2e beeldscherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

tommyL

Gebruiker
Lid geworden
6 jun 2011
Ik vond een leuke samsung LCD tv op mijn werk en ik wil mijn bureaublad uitbreiden.
Nou heb ik die tv aangesloten op mijn PC met een DVI kabel maar hij detecteerd alleen mijn normale beeldscherm. Videokaart : ATI Radeon HD 4350 .
Ik weet niet of het aan de DVI kabel licht maar ik heb voor de rest geen inputs meer over. iemand enig idee ?

Windows Toets + P en dan uitbreiden kiezen. Als het goed is springt dan de TV ook op actief en zou je instellingen moeten kunnen wijzigen.

windows toets + p ? Sorry maar ik neem aan de windows toets links en rechts onderaan je toetsenbord en de letter p. zo ja er gebeurt niks .

Hmm dan zou dat moeten werken naja.

op je bureaublad rechtermuisknop
Klik op schermresolutie.
Klik op "verbinding met een projector maken"
Klik op uitbreiden.

Ik gebruik trouwens een VGA geen DVI zoals ik eerder zij. Ik heb al naar wat andere forums gekeken en ik zag dat VGA geen probleem is. Dat gebruikte we trouwens vroeger alleen maar.

Hmm dan zou dat moeten werken naja.

op je bureaublad rechtermuisknop
Klik op schermresolutie.
Klik op "verbinding met een projector maken"
Klik op uitbreiden.

Heb geen optie schermresolutie :confused: hooguit beelscherminstellingen maar dan geen "verbinding met projector maken"

Dacht dat dat menu van vista hetzelfde was als windows 7. heb zelf geen vista draaien dus kan je dan nu even niet verder helpen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan