tv als computerbeerdscherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

eleco

Gebruiker
Lid geworden
21 aug 2007
hey,

kan ik een tv gebruiken als computerbeeldscherm?
zo,ja hoe dan?

gr. eleco

Hoi,

Als het een plasma of lcd tv is dan gaat het wel, maar met een normale tv met beeldbuis zal het beeld niet denderend zijn.

Modag

hey,

oww helaas ik heb een normale TV

gr. eleco

Laatst bewerkt:
Hoi,

Je zal eerst een verbinding moeten maken tussen de tv en pc.
Wat voor voor videokaart heb je merk type?

Modag

hey,

ik geloof vga

of is dit niet wat je wilt weten?
(waar kan ik vinde wat je dan wel wilt weten)

gr. eleco

hey,

oke bedankt maar hoe moet ik de "male" stekken in de computer doen

gr. eleco

hallo,

misschien is dit een vraag die ik hier miss niet ken plaatsen, maar ik heb vandaag een samsung lcd tv gekocht van 32 inch en met een pc aansluiting. alsik de pc met het beeldscherm aansluit dan zegt die dat die het niet ondersteund:(. myn vraag is weet iemand hoe dat komt want hy moet t doen. in de handleding heb ik nix zinnigs kennen vinden.

p.s. ik heb een nvidia geforce 6150 LE

ik weet niet of dat nuttige info is maar ik heb er over gehoord over de videokaart

groeten,

jan

@ kjan.

Het is niet de bedoeling om een vraag in een vraag te stellen.
Dit had je ook al reeds gedaan in een ander topic, welk nu gesplist is, en is nu hier te vinden.

Back ontopic weer.

doe niet sow moeilijk.
op je plasma zit vast een dvi-vga-hdmi aansluiting op
als je de pc met vga aansluit dan heb je een vga kabel nodig.
dvi een dvi kabel
hdmi waarschijnlijk dvi naar hdmi kabel.
om beeld te krijgen zul je de tv naar pc modus moeten zetten dat doe je als volgt.
op de afstands bediening van de tv staat waarschijnlijk een knop met tv er bij die druk je in je zult beeld op de tv krijgen maar je moet eerst de resolutie instellen op de resolutie van de tv
dat zal wel 1366x768 zijn, die resolutie kies je dan en klaaar is kees.

ik heb geen plasma hoor!!!!! ik heb gewoon een klein normaal TVtje met scart aansluiting (ik heb ook een ding waardoor ik in de scartkabel dit krijg Beeld-Audio links-Audio rechts)

gr. eleco

@ johan stoker

hij zegt dat ik mijn male steker moet vervangen door die van een beeldscherm maar die van een beeldscherm heeft 39 pinnen (kwenie zeker) en een male stekker maar 2 hoe moet dat dan???

gr. eleco

hey ik heb op een sit geken : http://winampnederlands.nl/media/pc-naar-tv/ en nu ben ik benieuwd hoe het verder gaat als het niet werkt hoe en wat moet ik dan doen???

gr. eleco

ik wil eerst weten of ik het weer terug kan veranderen als het niet werkt

ehhhhh.... kan ik ook een male male stekker voor audio gebreuken (ik denk het wel)

dees is ook intresant: http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/fastFaqLiteDocument?lc=nl&cc=be&dlc=nl&docname=c00315755#N276

gr. eleco

Laatst bewerkt door een moderator:
@ eleco.

Gebruik je voortaan even de knop
edit.gif

Het is niet de bedoeling na enkele minuten een nieuw bericht te plaatsen, je kunt gewoon je vorige bericht aanpassen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan