TV box geen addertjes?

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0664

Banned
Lid geworden
27 jul 2014
Dag mensen,

Omdat ik het een beetje ambetant vind om verschillende abbo's te sluiten dacht ik aan zoiets:
https://ditistv.be

Weet iemand of dit echt een onbeperkt aanbod is of toch vele groter dan netflix en dergelijke?

Addertje is bijv. en ongv. : koppeling onder de tittel '' Zo werkt het '' en regel '' 6 weken NIET-GOED-GELD-TERUG garantie '' en natuurlijk shop prijzen zoals ook goedkoopste ( tijdelijk ? ) apparaat is 89,00 € ..

:( die wou je horen ...toch ? :(

Laatst bewerkt:
Dus eigenlijk is dit echt onbeperkt, probleem is dat ik het niet zo geloof, of mag ik het wel zo geloven?

Je wil eerlijk een antwoord toch ?

Alles klinkt mooi en een beetje met zoete woorden versierd:confused: deze ken ik ook nog niet, en ik zelf zoiets met mijn vrouwtje wil niet, uiteindelijk het is iets voor jonge generatie enz..

Ik was op andere kant ook altijd zo, als ik hebben iets wil dan ook gebeurt dat enz.. maar leeftijd is hier en van mij al die drukte hoef nie meer ..:D

Mocht jijzelf dat mooi vinden, wat moet ik dan zeggen ....gewoon doen !:thumb: MAARRR LET OP ! AFzeggen is vaak ook problematisch ...

Laatst bewerkt:
Is grijs gebied. " Nog " niet geheel illegaal omdat downloaden wel verboden is en voor streamen reeds een wet in de maak is. Gaat er dus wel aan komen. Dan zal je een VPN moeten gebruiken om niet getrackt te kunnen worden. Werkt verder prima maar aan jou de keus.

Nog een addertje :
De kern van de DiTV Box is het on demand kijken van films en series. Het live aanbod is meer een leuke extra functie dan een volledige feature. De enige Nederlandse Live kanalen zijn Nederland 1,2,3 en alle publieke themakanalen best24, cultara24, Journaal 24 etc. Wat betreft buitenlandse (Engelse, Duitse, Arabische) kanalen zijn er vele duizenden beschikbaar. Deze kunnen echter elke dag wisselen. Live sport is ook te zien.

Dus verwacht geen vervanger voor normale televisie.

Edit: Ik denk dat het gewoon een duurdere en veredelde versie is van dit:
http://www.allekanalen.nl/

Laatst bewerkt:
Niet helemaal Buick. Alle kanalen is voor op je PC.
Bij het andere bod zit een Android Box waarop Kodi staat ( de voormalige XMBC Player ) en hier staan add ons waaronder Genesis waarmee je bijvoorbeeld alle laatste film en series en dergelijk kan streamen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan