Tv gebruiken als scherm laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

bbuster

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2009
Berichten
11
Hallo,

Ik heb een laptop met VGA uitgang. Op de tv zit een scart ingang en tulp ingang (geel, wit en rood).


Nu wil ik graag de tv gebruiken als monitor voor de laptop maar dan ook graag het geluid via de tv.

Welk kabeltje heb ik hiervoor nodig?

Als ik vga naar tulp pak heb ik daar dan ook het geluid door?


Vriendelijk bedankt,
 
Je moet de VGA uitgang omvormen naar de gele tulpstekker (video). Voor het geluid zal je de 3.5mm geluidsuitgang van je laptop moeten omvormen naar een witte tulpstekker (geluid links) en een rode tulpstekker (geluid rechts). Op die manier heb je zowel video als geluid van je laptop op je tv scherm.
 
Nee geluid dan niet. Daarvoor zal je dan n.a.w. een 3,5mm naar 2x tulp moeten gebruiken.
 
Bedankt,

weet iemand een link naar het betreffende kabeltje wat ik moet bestellen... bij mediamarkt zeggen ze dat het niet bestaat dat dat zou kunnen.


Vriendelijk bedankt
 
PC beelden naat TV

Hallo, ik zit daar ook nog met een probleem , welke instellingen moeten er dan gebeuren op de PC, ik heb de kabeltjes , maar heb ook maar een roze scherm dus nog geen beeld (mijn verbinding is s-video op TV en op PC):rolleyes:
 
Hey,
Heb je al geprobeerd om éérst je laptop aan te sluiten en pas daarna op te starten?
Vaak wordt een nieuwe aansluiting beter/sneller herkent wanneer de boel wordt opgestart nadat hij is aangesloten. Je zou hem in dat geval ook kunnen herstarten.
 
Sluiten?

Deze vraag is al drie weken niet meer beantwoord, is de vraag hiermee opgelost?

MvG,

Colin
 
@colinsmit...ben jij onze nieuwe moderator?
Sluiten doen we niet zo snel.
als je dat wilt dan kun je ook de meld misbruik knop gebruiken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan