TV geeft zwart/wit aan

Status
Niet open voor verdere reacties.

SlisheR

Gebruiker
Lid geworden
16 aug 2008
Hallo.
Ik ben 's vandaag naar de Media Markt gaan toelopen en een S-Video kabel gaan halen, om mijn computer aan te kunnen sluiten op de tv zodat ik mijn TV als beeldscherm kan gebruiken. De TV is een HITACHI televisie, al een aantal jaren oud maar werkt perfect.
Ik heb onlangs de kabel aangesloten, ook de audio in de input gestopt, stekker van TV aangesloten en jaja, ik heb beeld. Maar het probleem nu is dat ik zwart/wit beeld heb.
Ik weet niet of dit aan mijn drivers ligt, of aan mijn videokaart.
Mijn videokaart is een onboard ATI Radeon x1250, met een BIOSTAR moederbord, die ik onlangs pas heb vervangen met mijn oude omdat ik daar geen PCI-E slot op had.
Op mijn normale beeldscherm krijg ik wel kleur, alleen niet met de TV.
Als ik de menu van mijn TV open, bevat de menu kleuren, dus het kan niet aan mijn TV liggen.
Weet iemand hier een oplossing voor?
In voorbaat dank :)

Hoi !

Download hier: http://ati.amd.com/support/driver.html de laatste drivers incl. Catalyst Control Centre.

Open dit programma en kijk onder Graphic Settings bij: Display Manager.

Hier kun je een en ander correct instellen.

Greetz,

Harry.

het lijkt erop dat je tv geen S-video ondersteund wat je kan doen is de kabel omwissellen voor een gele composite videokabel.dat is een gele tulp stekker deze zou wel moeten werken

Zal ik proberen.
By the way, kan ik ook dan de TV en mijn beeldscherm gebruiken nadat ik die gele stekkertje heb?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan