Ik heb een paar maanden geleden een prima tv lcd Philips 32 PFL 7803 D/10 gekocht en heb ook nu aansluiting op interactieve tv d.m.v. experiabox van KPN (natuurlijk ook met internet). Omdat ik het geluid van de vorige tv niet mooi vond heb ik 5 jaar geleden een home cinemaset van JVC gekocht. Prachtig geluid maar dvd enzo gebruik ik eigenlijk nooit. Ik had dus geluid van tv incl. interactieve radio via de home cinemaset op de boxen.
Nu is de home cinemaset letterlijk in rookwolkjes opgegaan, de boxen zijn er nog wel en werken .
Kan ik nu de boxen rechtstreeks op tv aansluiten? Ze zijn aangesloten op een soort wover (?) met kale draadeindjes, dus niet tulpstekkers. Die zou ik er dan aan kunnen maken? Kan ik dan geluid regelen via tv?
Of moet er altijd iets tussen? Kan dat ook simpeler=goedkoper dan een home cinemaset? Een ontvanger of zo? Wat is dan een goede oplossing?
Heb nu meerdere boxen maar 2 aansluiten vind ik echt genoeg,
In jullie ogen misschien domme vraag maar ik steiger als de audiowinkel me gelijk een cinemaset van 500 euro probeert aan te smeren (mopper mopper ze denken zeker zo'n grijs dametjes heeft toch euro zat:evil
Ik wil dan toch wel eerst advies uit een andere hoek, die er geen commerciëel belang bij heeft.
Wie kan me één en ander uitleggen?
Nu is de home cinemaset letterlijk in rookwolkjes opgegaan, de boxen zijn er nog wel en werken .
Kan ik nu de boxen rechtstreeks op tv aansluiten? Ze zijn aangesloten op een soort wover (?) met kale draadeindjes, dus niet tulpstekkers. Die zou ik er dan aan kunnen maken? Kan ik dan geluid regelen via tv?
Of moet er altijd iets tussen? Kan dat ook simpeler=goedkoper dan een home cinemaset? Een ontvanger of zo? Wat is dan een goede oplossing?
Heb nu meerdere boxen maar 2 aansluiten vind ik echt genoeg,
In jullie ogen misschien domme vraag maar ik steiger als de audiowinkel me gelijk een cinemaset van 500 euro probeert aan te smeren (mopper mopper ze denken zeker zo'n grijs dametjes heeft toch euro zat:evil

Wie kan me één en ander uitleggen?