TV-kaart met zenders?

Status
Niet open voor verdere reacties.

trompethans

Gebruiker
Lid geworden
19 sep 2010
Berichten
76
Ik wil het apparaat op de volgende link kopen:
http://www.bol.com/nl/p/computer/pctv-hybrid-stick-340e-solo/1003004006886361/index.html?Referrer=ADVNLCIA00201300099#product_description
Hiermee kan ik op mijn computer HD live televisie kijken. (toch?)
Er staat dat je ongecodeerde zenders kan ontvangen live in hd. Welke zenders zijn hier ongecodeerd? Ik wil namelijk minimaal de volgende zenders ontvangen:
NED1, NED2, NED3, RTL4, RTL5, SBS6, RTL7, NET5, RTL8, Nickelodeon, KetNet, Cartoon Network, Veronica, maar het liefst ook nog meer zenders.
Maar wij hebben thuis ook normale kabelaansluiting, daar hebben we wel alle zenders. Kan ik nu op mijn computer met dat apparaat ook o.a. deze (commerciele) zenders ontvangen?

Kan iemand mij hiermee helpen?
 
Laatst bewerkt:
Als je dit ding aan de kabel knoopt, kun je dezelfde ANALOGE zenders ontvangen als op de TV. Digitaal alleen NED 1,2,3 (en een paar regionale zenders)
 
Splitter op de antennedoos en dan een coax kabel tussen de splitter en de USB stick (op de voorzijde van de stick zit een aansluiting voor een coaxstekker)
 
Als je toevallig in Caiway gebied zit, heb je alle kanalen digitaal. Hun zenden tegenwoordig DVB-C en DVB-T uit over de kabel.

Ik weet niet of andere providers dat ondertussen ook al doen maar bij andere heb je volgens mij altijd een smartcard nodig en daar kan dit kastje niet mee overweg.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan