Tv kaart na formatteren?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jornie

Gebruiker
Lid geworden
18 jul 2004
Hallo,
Heb laatst mijn computer geformatteerd, alles loopt weer lekker, maar nu wordt mijn tv-kaart niet herkent.

Dit is ook te zien in het configuratiescherm bij apparaatbeheer, want er staat een ? met een klein ! erbij...

Heb laatst de comp uit elkaar gehaalt en kon zien, dat er een philips pctv kaart in zat, maar meer stond er niet op.

Het zal wel gewoon een simpel drivertje zijn, maar ik weet niet welke driver ik moet hebben...

Alv bedankt:thumb:

Hoi,
Misschien kan je met Everest kijken welk type kaart het is.

Modag

??

Tsjah.. heb het even bekeken, maar word er niet veel wijzer van (kijk plaatje)

misschien jullie wel?

bedankt iig:thumb:

laterz

Bijlagen

• hmm.JPG
    hmm.JPG
    64,6 KB · Weergaven: 47
Laatst bewerkt:
jornie zei:
Tsjah.. heb het even bekeken, maar word er niet veel wijzer van (kijk plaatje)

misschien jullie wel?

bedankt iig:thumb:

laterz

Hoi,
Beeld komt niet van everest he, maar van apparaatbeheer denk ik, zou toch even met everest kijken geeft meer gegevens weer.

Modag

dat heb ik ook gehad bij mij was de oplossing de kaart veranderen naar een andere pci slot

Modag zei:
Hoi,
Beeld komt niet van everest he, maar van apparaatbeheer denk ik, zou toch even met everest kijken geeft meer gegevens weer.

Modag

Beeld komt wel van everst, maar heb het bovenste deel erafgeknipt:P anders paste ze niet same in het ene bestand..

ik probeer hem nu even in het andere slot
bedankt iig

laterz

Je zal toch echt bij Everest even wat dieper / verder moeten klikken. Everest geeft verrekte gedetailleerde informatie over de aanwezige hardware, meer dan het look a like apparaatbeheer schermpje dat je plaatste.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan