TV-kaart probelemen! !! HELP!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DarkCloud4U

Gebruiker
Lid geworden
2 apr 2005
Hallo,

Ik heb net van een vriend een tv-kaart gekocht, er staat op WINTV maar verder niet echt de naam van het bedrijf.. nou heb ik met everst gekeken en er staat BrookTree WinTV PAL B-G terwijl het een NTSC kaart is, het is NTSC omda tik in Canada woon dus daarom. Maar nou kan ik geen drivers vinden maar windows herkent wel iets als ik de pc opstart, er staat multi media video controller onderaan in de taskbar, maar ik kan de drivers niet vinden, alleen van Hauppage maar als ik die probeer te installeren zegt ie dat ik geen tv kaart heb aangesloten.. HULP aub!

Bedankt voor de reactie, en ja het is gelukt:) maar nu heb ik mijn PS2 aangesloten op de kaart en het is allemaal mooi maar ik krijg geen geluid, ik weet ook wel waarom: De ps2 hier heeft 3 kabels, rood,wit en geel. Geel is voor beeld en rood voor geluid, de witte heb ik niet nodig. Maar mijn tv kaart heeft alleen maar ingangen voor de TV-kabel en de S-video (de gele kabel), nu is mijn vraag..: Wat kan ik doen naast het idee om speakers te kopen die PS2 compatible zijn? Kan ik niet de rode kabel afknippen en er een jack op aansluiten die in speakers past?

dank u wel

Afknippen zou ik niet doen. Er bestaan daarvoor adapters. Dus 2XRCA naar Jack. Die RCA zijn dus cinch pluggen (rood en wit voor stereo geluid)

Ja ik heb gekeken en het klopt, ik ga zon adaptertje halen voor 5 a 10 dollar bij de radioshack morgen (noord amerikaanse tijdzone). Bedankt voor al uw hulp!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan