tv kaart ruist

Status
Niet open voor verdere reacties.

geoffke001

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2008
hallo,

ik heb sinds kort een tv kaart gekocht maar heb daarbij ruis. ik gebruik 2 kabels van 10 mter omdat ik zo een 15 meter van de distributie zit. weet iemand hoe ik die ruis reuit krijg

hallo,

ik heb sinds kort een tv kaart gekocht maar heb daarbij ruis. ik gebruik 2 kabels van 10 mter omdat ik zo een 15 meter van de distributie zit. weet iemand hoe ik die ruis reuit krijg

controleer of die kabel vlak langs stralende apperaten of magnetische velden komt.

m.v.g.

BJ

Hoi,

De ruis komt denk ik van de stekkers en de lengte van de kabel, is er geen mogelijkheid om hem dichterbij te zetten om even te proberen of hij dan niet of minder ruist.

Modag

Hoi,

De ruis komt denk ik van de stekkers en de lengte van de kabel, is er geen mogelijkheid om hem dichterbij te zetten om even te proberen of hij dan niet of minder ruist.

Modag

ik heb hem eens op het salontafemtje gezet en dan aangesloten met een kabeltje van 5 meter en dan had ik perfect beeld.

Hoi,

Dan zal het denk ik helpen om de benodigde lengte kabel in 1stuk op lengte te maken dus zonder stekkers er tussen dan zal het beter gaan.

Modag

dat heb ik al gedaan, met die kabel van 10 meter en dan had ik nog een klein beetj ruis

Hoi,

Dan is er nog een optie om er een signaal versterkertje aan het begin er tussen te zetten.

Modag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan