TV kaart software werkt niet XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mulmuisje

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2002
Berichten
645
Beste computerhelpers,

Ik heb een MEdion MD 5044 Tv kaart, met PowerVCR als software. Onder XP werkt deze niet. Zodra ik het programma PowerVCR opstart lijkt het programma correct op te starten, maar vervolgens krijg ik het scherm met verzenden ja of nee naar windows. In de handleiding van de software staat niet of deze wel of niet geschikt is voor XP. Hoe kan ik mijn tv kaart gebruiken. Of hoe kan ik de sofware zo krijgen dat deze ook onder XP werkt.

Groeten
 
Had de driver al van de Benelux site afgehaald, werkt als het goed is ook onder Xp. Het probleem lijkt wel in PowerVCR te zitten. Kan ik hiervoor ook een ander programma gebruiken.

Groetjes
 
ik heb dus ook een probleem met powervcr, nu sinds ik directx 9b heb hoe los ik dat dan op? ikz ie geen beeld en hoor alleen maar ruis dan.

terwijl ik hiervoor dus gewoon beeld en geluid had
 
Geplaatst door richardvi
ik heb dus ook een probleem met powervcr, nu sinds ik directx 9b heb hoe los ik dat dan op? ikz ie geen beeld en hoor alleen maar ruis dan.

terwijl ik hiervoor dus gewoon beeld en geluid had
Ga Hier maar eens kijken..
Daar haal je de update, even installeren, en het zal waarschijnlijk opgelost zijn :)
 
Gebruik nu een ander programma, dat werkt wel. Maar powerVCR werkt niet. Ook niet na raadplegen van de fabrikant.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan