TV-Kaart werkt niet

• Onderwerp starter Onderwerp starter B2
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

B2

Gebruiker
Lid geworden
2 dec 2000
Hallo forum

Ik wil iemand helpen:

Hij heeft tv kaart : TV-FM Tunerkarte LT 9415

Deze krijgen we niet aan de praat, heb al nieuwe drivers binnengehaald bij www.medion.nl / com en op diverse andere sites maar niks blijkt te werken.
Is er iemand die dit probleem herkent en is er een oplossing voor dit probleem.
Of gewoon weggooien die tvkaart.

Gaarne jullie reactie
Alvast bedankt

Staat de kaart in apperaatbeheer zo ja zie je misschien een ! of ?

Trouwens heb je op deze syde drivers binnengehaald

http://www.medion.nl/ ?

Laatst bewerkt:
Geplaatst door wvdwe
Staat de kaart in apperaatbeheer zo ja zie je misschien een ! of ?
Ja dat klopt daar staat hij wel, video controler, multimedia controler etc
Maar daar kan ik niks mee, na installatie die naar alle waarschijnlijk goed verloopt start de applicatie op en sluit gelijk weer af

Probeer is alle oude en nieuwe drivers te verwijderen (met regclean indien nodig) en verwijder ook je kaart in apperaatbeheer.
Instal dan je kaart opnieuw met de nieuwe drivers.

Geplaatst door wvdwe
Probeer is alle oude en nieuwe drivers te verwijderen (met regclean indien nodig) en verwijder ook je kaart in apperaatbeheer.
Instal dan je kaart opnieuw met de nieuwe drivers.

Had ik al geprobeerd, wvdwe, helpt ook niet, we hebben oude verwijderd met "software", daarna regcleaner er overheen gedraaid, pc op nieuw geboot, maar helpt niks.

Ook een ander slot geprobeerd? Anders in een andere pc proberen en kijken wat ie dan doet.

Geplaatst door wvdwe
Ook een ander slot geprobeerd? Anders in een andere pc proberen en kijken wat ie dan doet.

Dat kan ik nog wel eens proberen, bedankt voor je reactie

Geplaatst door B2
Hallo forum

Ik wil iemand helpen:

Hij heeft tv kaart : TV-FM Tunerkarte LT 9415

Deze krijgen we niet aan de praat, heb al nieuwe drivers binnengehaald bij www.medion.nl / com en op diverse andere sites maar niks blijkt te werken.
Is er iemand die dit probleem herkent en is er een oplossing voor dit probleem.
Of gewoon weggooien die tvkaart.

Gaarne jullie reactie
Alvast bedankt

drivers halen HIER www.medion.nl Nee
Wel hier http://www.medion.de/

Zelfde probleem

Ik heb precies hetzelfde probleem die kaart werkt gewoon niet met XP maar ben nog steeds hevig op zoek naar een oplossing bij mij krijg ik het prograama niet opgestrart dat loopt vast en de dan krijg je zo'n microsoft zeik bericht als er een oplossing gevonden wordt hoor ik hem graag

Heb een TV kaart Medion MD2819 met het zelfde probleem.
Draait in diverse andere PC met XP-prof goed, maar in mijn pc krijg ik hem niet aan de praat. Ik krijg een stilstaand beeld.
Ook m.b.v. de helpdesk medion is dit nog niet opgelost.
Van alles geprobeerd: ander pci slot, andere drivers, staat in apparaatbeheer zonder vraagtekens en volgens de pc werkt de kaart correct.
Wie heeft nog een oplossing?
Siempje

compatibiliteitsmodus

Misschien helpt het uitvoeren [en evt installeren] onder de compatibiliteitsmodus van Xp.

Je kunt dan kiezen voor uitvoeren als onder een oudere windows versie. Icoontje rechtsklikken ev..

Vr.Gr. Egel.

Re: compatibiliteitsmodus

Geplaatst door Egel
Misschien helpt het uitvoeren [en evt installeren] onder de compatibiliteitsmodus van Xp.

Je kunt dan kiezen voor uitvoeren als onder een oudere windows versie. Icoontje rechtsklikken ev..

Vr.Gr. Egel.

Hallo B2, zie mijn bericht van 02-06-2005. Heb dus hetzelfde probleem. Werkt nog steeds niet goed in mijn pc. Heb deze kaart in een oude pentium 2 geinstalleerd en daar werkt hij prima. ook geprobeerd in een andere pc met hetzelfde os (xp prof) werkt ook.
Ook de aanbevelingen van engel hebben niet tot een oplossing geleid.
Ik heb het opgegeven.
Mocht het lukken bij jouw, ik hoor het graaag.
Siempje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan