tv kaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

APOCALYPSE

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2003
hoi ff een vraag klop het dat als je een tv kaart heb dat je dan verschillende zenders kan ontvangen bv canal + ?

nee officieel kan je deze niet ontvangen zitten nog steeds gecodeerd op de kabel.
Onofficieel kan ik er geen antwoord op geven, is namelijk illegaal en mag niet hier.

ok dat is jammer dan maar ik begrijp dus wel uit je woorden dat het dan toch kan in iedergeval bedankt

Geplaatst door ****tie
nee officieel kan je deze niet ontvangen zitten nog steeds gecodeerd op de kabel.
Onofficieel kan ik er geen antwoord op geven, is namelijk illegaal en mag niet hier.
Nee, je kunt ze dus niet ontvangen. Er is overigens niets illegaals aan deze vraag. Als de TS vroeg naar een Decode programma, dan was het andere koek...

Geplaatst door APOCALYPSE
ok dat is jammer dan maar ik begrijp dus wel uit je woorden dat het dan toch kan in iedergeval bedankt

Het kan/kon wel. Stond een jaar of 2/3 geleden zelfs nog in de ComputerIdee hoe je dit voor elkaar kreeg.

Geplaatst door meelman

Nee, je kunt ze dus niet ontvangen. Er is overigens niets illegaals aan deze vraag. Als de TS vroeg naar een Decode programma, dan was het andere koek...

heb ook niet gezegd dat de vraag illegaal was, maar als ik mijn antwoord uit zou wijden wat betreft dat het wel kan, dan is het antwoord dus niet correct met de regels van helpmij, of zie ik het nu verkeerd?

maar goed ik wilde dit ff weten weet genoeg nu bedankt voor reakties

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan