Tv kaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bramtroostheide

Gebruiker
Lid geworden
21 aug 2005
Goedendag Heren

Ik heb alweer een vraagje (zucht) ik heb een tv kaart in me pc gezet maar ik kan maar geen driver vinden. Ik zal even wat specs laten zien

// everest zegt Multimedia videocontroller
// Driverguide toolkit zeg Multimedia videocontroller maar als ik er op klik staat dit er

//
UNKNOWN DEVICE

Windows has identified this device as an unknown device.
---------------------------------------------
The drivers for this device are not installed.

To locate a driver for this device right click the device and select Search | ...for driver.
DriverGuide Toolkit has detected the following information about this device:

Device: ZR36057/36067 MotionJPEG/TV Card
Vendor: Zoran Corp
OEM: Miro Computer Products AG
Manufacturer: UNKNOWN
Driver Information
Class: UNKNOWN
Version:
Date:
Manufacturer: UNKNOWN
Capabilities: 0
CompatibleIDs: PCI\VEN_11DE&DEV_6057&REV_02
ConfigFlags: 64
DeviceDesc: Multimedia-videocontroller
HardwareID: PCI\VEN_11DE&DEV_6057&SUBSYS_7EFE1031&REV_02
LocationInformation: PCI-bus 5, apparaat 6, functie 0
UINumber: 1
This device is not functioning. Right click this device to identify and search for a driver.

zouden jullie mij kunnen helpen want ik wil zo graag tv op me pc kijken

Ik wens jullie suc6

Het gaat mij om dit stukje : Miro Computer Products AG

Ik denk dat het een Pinnacle kaart is. Schroef hem eens open en kijk of er iets op de kaart te vinden is.

Ten eerste, de tv kaart heb ik van een maat gekregen hij gebruikte em nooit. maar goed ik heb hem eruit gehaald maar ik kan niks vinden. er zit wel een tv ingang op dus ik zou in theorie gewoon kabel televisie kunnen kijken op me computer scherm. Maar ik heb geen software of drivers niks. ik hoop dat je me kunt helpen?

Met vriendelijke groeten

Bram troostheide

?

Is het al zo'n oude kaart dus ik kan geen tv kijken maar goed er moeten toch wel drivers voor te vinden zijn of software ofzo. Die tv ingang zit er toch ook niet voor de grap

Of het een oude kaart is is een gok. Miro bestaat al lang niet meer en is overgenomen door Pinnacle. En omdat, zoals je uit mijn link kan zien alles die richting op wijst.

Het kan best mogelijk zijn om voor deze kaart een stuurprogramma te vinden, maar dan moet je wel de fabrikant en het type van de kaart weten. Ook niet onbelangrijk is de besturing waarvoor je de drivers zoekt.

En eigenlijk weet ik jouw besturing niet, de fabrukant van de kaart niet en het type kaart niet.

Dusssss....................

Ik heb zelf windows xp service pack 2 maar volgens Driverguide toolkit is het een zoran chipset. meer weet ik niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan