Tv kijken op de pc.

Status
Niet open voor verdere reacties.

corky

Gebruiker
Lid geworden
18 aug 2008
Berichten
96
Goedemorgen beste mensen!

De titel zegt het al een beetje maar ik zou graag alle tv zenders willen ontvangen op de pc, Mijn vraag was of er een software bestaat waarmee ik alle kanalen kan ontvangen. Ik heb geen moeite om ervoor te betalen.

Met vriendelijke groet,

Corky!
 
@Bakk4318. Als je graag van je geld af wilt moet je met de mensen van je eerste link in zee gaan. Net als al die andere bedrijfjes die op marktplaats staan en waar weet ik al niet meer. Meestal krijg je voor dat geld een programma met een hele lange lijst URLs naar gratis TV streams. Maar ik ken dit bedrijf niet dus misschien zijn zij net de uitzondering op de regel.

Wat wel klopt is dat Ziggo en UPC gedeeltelijk hun zenders aanbieden via internet. Dit is dan wel beperkt tot hun verzorgingsgebied en internetabonnement. Oftewel. Het zou goed kunnen dat als je je laptop verplaatst naar iemand anders dat je dan geen TV meer hebt.

Als je Vista of Windows 7 hebt kun je bij Microsoft ook de Mini TV gadget downloaden. Hier zitten een flink aantal gratis zenders in. Niet perfect, maar het is in ieder geval gratis.
 
Sorry, ik reageer alleen op je opmerking:

Software is er niet voor. Je zult een tv kaart moeten kopen

en met mijn link laat ik je zien, dat er wel software bestaat en zonder een tv-kaart te kopen. Dat het geld kost is een ander verhaal. TS zegt immers dat hij er eventueel geld voor over heeft.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan