TV kijken op laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

POUL1951

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 mrt 2010
ik probeer, met behulp van een Triax schotel, denson 500 en een ION video 2pc, tv te kijken op mijn laptop.
Het probleem is dat ik slechts een klein schermpje heb met beeld van ongeveer 8x9 cm.
Hoe krijg ik nu het beeld full screen?
Is Doe ik iets fout tijdens de installatie van de orginele software of is er speciale software voor nodig en hoe kom ik er aan?
Is er iemand die mij opweg kan helpen?

Het idee van Bertus leek al te makkelijk.
Ik heb het geprobeerd maar het is nog steeds hetzelfde.

Heeft iemand anders misschien een tip voor software.

Televisie kijken op laptop

Hoi poul 1951

Waarom werken met een schotel als het ook zonder kan? Ikzelf maak gebruik van een pakket dat ik gedownload en geïnstalleerd heb. Nu kan ik praktisch alle zenders bekijken (zou niet weten welkeen niet:D) Ik stond er eerst sceptisch tegenover en dacht eigenlijk niet dat ging werken, uiteindelijk toch geprobeerd en nu kijk naar verschillende posten uit binnen- en buitenland.

De kwaliteit is echt goed en ook geen haperingen (waar je bij tv-streams wel vaak last van hebt). Wel moest ik eenmalige een bedrag van € 27 betalen maar dat had ik er zeker en vast voor over. (geen maandelijkse kosten !!:thumb:) Ik zou zeggen probeer het en laat me zeker weten wat jij er van vindt.

Succes !

Groetjes Koen

Laatst bewerkt door een moderator:
Erg oud topic en zoals ik nu zie waarschijnlijk een referal in de link. Derhalve link verwijderd en topic gesloten met het vriendelijke verzoek geen oude topics te kicken ! Dank je wel.....

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan