Tv kijken op Samsung Syncmaster

Status
Niet open voor verdere reacties.

joeppoep12

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2010
Goeiendag forumleden,

Ik heb een vraag over het tv kijken op een Samsung Syncmaster. Ik heb hier al eerder een topic over gemaakt, maar nu met een specifiekere vraag.
Namelijk deze:
Kun je tv kijken door er zo'n http://www.dealextreme.com/p/dvb-t-digital-antenna-5189 antenne aan te hangen?
Doet die het direct op de tv, of moet ik hierbij nog rekening houden met andere dingen?

Alvast bedankt!

Ik heb zelf twee Samsung Syncmaster monitoren, hierop zit geen Coax aansluiting bij jou wel? Daarbij zijn er niet veel zenders meer uit de ether te halen.

Oh dat is helemaal mooi om eerst eens goed naar te kijken, :$ oeps in ging ervanuit dat elke tv die nog had. Welke aansluiting heeft U dan?

Het zijn monitoren, geen TV's de Syncmaster serie van Samsung. Bij mij zit er een DVI en VGA aansluiting op.

Bij mij is het anders wel een tv want er zit een tv-tuner in of begrijp ik het dan verkeerd?

Haha nouja zeg, het is idd een monitor maar met tv tuner? is het dan niet gewoon gelijk aan een tv? en het type nummer is: SAMSUNG SyncMaster T27A300

Je hebt geen Coax aansluiting, enkel HDMI en scart.

Dan twijfel ik of ik het juiste typenummer heb? want ik weet zeker dat er iets zit wat er in iedergeval op lijkt

Hmm... Het lijkt erop of er wel een Coax-aansluiting zit (foto4).

Ja dat dacht ik dus ook, maar in dat geval zou dat betekenen dat die ontvanger die ik heb gepost het wel gewoon doet?

Oke dan in iedergeval bedankt :), hoeveel kanalen denkt u dat ik kan ontvangen via de lucht?

Nou, meestal gaan Nederland 1, 2 en 3 makkelijk. Maar meer dan 20 zenders zijn er niet echt mee te halen, denk ik.

Naja we zullen het proberen :) maar bedankt en hier kan alweer een slotje op

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan