tv klonen

Status
Niet open voor verdere reacties.

crmtd

Gebruiker
Lid geworden
4 jun 2002
Berichten
239
Op de een of andere manier krijg ik ineens geen film meer afgedraaid via mijn computer op mijn TV.
LET OP: het bureaublad, foto´s enz worden wel in kleur weergegeven op de TV, op de computer wordt een film natuurlijk ook in kleur weergegeven, maar op de TV wordt dit weergegeven als een zwart vlak.

Ik heb een NVIDIA FeForce4MX 440.
Uitgang via een verloop van s-video naar gele tulp.
De aansluitingen zijn dus goed, anders had ik ook geen bureaublad, foto's enz in kleur op de tv.

Het is ergens een instelling dat kan niet anders, maar ik vind hem niet meer.

Help?
 
misschien is dit een optie: rechts klikken bureaublad-----eigenschappen------instellingen-----geavanceerd-----als het goed is zie je je videokaart boveninstaan, klik daarop-----volledig scherm video------optie zoominstelling op videospiegel zetten------optie volledig schermapparaat op secundair beeldscherm zetten.
 
Thegreenhunter zei:
misschien is dit een optie: rechts klikken bureaublad-----eigenschappen------instellingen-----geavanceerd-----als het goed is zie je je videokaart boveninstaan, klik daarop-----volledig scherm video------optie zoominstelling op videospiegel zetten------optie volledig schermapparaat op secundair beeldscherm zetten.

YYYYYEEEEEEEEESSSSSSSS.
Bedankt:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan