TV kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.
of vanaf de upc box een kabel trekken naar jouw pc.
krijg je bij upc niet een 2e kaart

pc moet je lezen als tv
type fout van mij.

Okee, dus het komt er dus op neer dat ik een kaart nodig heb!
Hoeduur is die en waar kan ik die kopen?

Ziggo heeft een tweede kaart voor 30 euro en daar heb je dan dezelfde kanalen op als de eerste.
Is dat er bij upc niet ?
zo ja dan koop je die bij bijvoorbeeld de mediamarkt.
Daar kunnen ze dan ook meteen vertellen of deze kaart in jouw tv past.

Ja de kaart past in de tv, heb ik al naar gekeken, ik wil er gewoon op tv kijken en gamen met mij PS3.
Maar als ik de kaart koop die Crash mij gelinkt heeft, moet ik dan eenmalig €4 betalen, of €4 per maand?

per maand dus, dit wil ik niet. Ik wil gewoon tv kunnen kijken en gamen. kunnen jullie anders helpen met zoeken naar een TV.

32 INCH.
FULL HD
2 HDMI aansluitingen
maximaal €350.

Analoog TV moet je kunnen gebruiken op je TV. De CI+ module heb je enkel nodig als je digitaal TV wil kijken.

Analoog is gewoon de Coax kabel zonder mediabox, dus rechtstreeks de TV coax-kabel naar jou nieuwe TV.

Ja dan moet ik een kabel van beneden naar zolder trekken, daar heb ik dan echt geen zin in!

Ik wil gewoon een tv voor op mijn slaapkamer, als ik hem aandoe dat ik dan gewoon zenders krijg en ik wil gamen via HDMI, meer hoeft niet.

Een kabel zal je toch nodig hebben, ook al zou je een CI+ module extra nemen.

Ik snap er nu echt helemaal niks meer van!
Ik wil gewoon een tv voor op mijn slaapkamer, als ik hem aandoe dat ik dan gewoon zenders krijg en ik wil gamen via HDMI, meer hoeft niet.
Daar heb je toch geen kabel van 20 meter voor nodig.

Hoe wil je de zenders gaan ontvangen dan? Uit de lucht kan niet zo. Tenzij je Digitenne neemt, maar ja dan ben je ook weer geld per maand kwijt.

Ja dat is waar, dan moet ik toch maar zo'n kaartje kopen denk ik, dan is mijn probleem opgelost

Dan moet je evengoed nog een kabel naar je TV hebben.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan