TV Mediaportal

Status
Niet open voor verdere reacties.

NLj0rd1

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2009
Hallo,

Al een paar dagen aan het stoeien om mijn tv kaart werkend te krijgen op mijn nieuwe pc.
Voorheen met win med. center werkte het heel simpel en snel maar nu ik win8 gebruik zit deze er niet meer standaard bij!

Op internet gevonden dat mediaportal een goed alternatief is. maar nu ik deze op mijn pc heb en wil instellen krijg ik de volgende melding:

install a supported audio video encoder

Via google gezocht naar een oplossing, ik moest gewoon cyberlink installeren en dan werkte het. Gedaan maar zonder resultaat want krijg nog steeds dezelfde foutmelding!

Iemand die hiervoor een oplossing heeft?

Drivers van mijn hauppage zijn geinstalleerd. maar de cd ervan is zoek dus kan wintv ook niet gebruiken.

1. Download/Install WinDVR 3 trial.
2. Re-run tv-server scan.

probeer dit eens.

Dat werkt inderdaad :D bedankt. kan ik het programma na instellen van tv weer verwijderen?

Nu alleen nog meer zenders krijgen met signaal. kanaal 1t/m18 namelijk geen signaal.

Laatst bewerkt door een moderator:
Zo heel blij was ik er niet mee. In het programma zit malware en spyware + een leuke toolbar die ik niet wilde installeren maar het programma toch gedaan heeft. Toolbar heet: facesmooch en kan m met geen mogelijkheid verwijderen! ben er erg blij mee dus

Laatst bewerkt door een moderator:
ow sorry dat wist ik niet, misschien even op google kijken hoe je die toolbar verwijderd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan