tv meubel

Status
Niet open voor verdere reacties.

lennys

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2013
Hallo allemaal,

Ik weet niet of dit de juiste plaats voor mijn vraag is op dit forum maar wilde toch jullie mening er toe vragen.
Het gaat om het volgende, ik heb zitten kijken om een hangkast zoals hier: https://www.jouwmaatkast.nl/__we_thumbs__/1109_8_sideboard-3.jpg te bestellen. Nu ziet het er allemaal mooi uit alleen is voor mij de grote vraag of dit kast je aan de muur blijft hangen als ik al mijn apparaten er in ga doen. Ik heb gebeld met het bedrijf en zij zeggen dat het op 4 punten in de muur vast gemaakt moet worden en het dan wel lukt. Maar ik vroeg me af of iemand van jullie ervaring heeft met een hangmeubel voor de tv en allen apparaten er in. Het gaat om een meubel van 1,70m bij 50cm en het is 40cm diep. Nu wil ik er een xbox, homecinema set hd recorder, pc en wat dvd's in kwijt. Denken jullie dat dit gaat houden en hoe hebben jullie dit bevestigt? Alvast bedankt voor jullie reacties!

Mvg,
Lenny

Dat hangt natuurlijk ook van je muur af en hoe diep je kan boren. Indien je 8cm keilbouten in beton aanbrengt durf ik daar zelfs wel een auto aan te hangen.

3cm-4mm plugjes in gipsplaat en het wordt weer een ander verhaal.

Ik had zelf een ophangsysteem van ikea. 8mm bouten in gedaan en hing stevig met upc kast, modem, router dvd speler. Verder had mijn vriendin de kasten volgegooid met borden en glazen. Was geen probleem. Sorry voor de minimale informatie maar ik wil je nog wel een tip geven. Uit mijn ervaring is gebleken dat elke keer als ik een nieuw apparaat aanschafte, ik de hele kast van de muur af moest halen om de kabels netjes weg te werken. Xbox: kast eraf. Nieuwe upc kast: kast eraf. Hdmi kapot: kast eraf. Dit is natuurlijk makkelijk te voorkomen door een halve cirkel ruimte te maken aan de achterkant. Maar alsjeblieft let hier wel op want even snel achter de kast komen is er niet meer bij.

Allereerst bedankt voor de reacties zo ver. Sorry voor het late reageren maar ik was mijn paswoord kwijt en wist niet waar ik hem weer terug kon halen maar het is inmiddels gelukt. Alvast bedankt voor de tip van de halve cirkel. Ik vroeg me alleen af of je de kast dan naar voren kunt bewegen. Want als je hem vast hangt kun je toch ook niet meer bij je halve cirkel? en als je hem los maakt krijg je hem dan ook weer goed vast? niet dat hij na een tijdje als nog naar beneden komt of ik hem moet gaan verhangen. Want ook ik ken het idee van nieuwe apparaten kopen en de boel weer ombouwen.

Hoi lenny ik heb een tijd geleden ook een dressoir gekocht bij www.jouwmaatkast.nl , bij mij staat deze gewoon op pootjes maar ik denk dat als je hem op zou hangen je er nog prima achter kunt komen. Je moet er alleen op letten dat je hem misschien een beetje los moet halen zodat je hem van onder naar voren kunt trekken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan