Tv op pc aansluiten

Status
Niet open voor verdere reacties.

koensoontiens

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 nov 2011
Hallo beste mensen,

Ik heb een probleem met mijn televisie/computer/beeldscherm. Ik heb een computer met een LED monitor die tot zover perfect werkte. Nu kreeg ik vandaag mijn nieuwe televisie en die wilde ik er graag bij aan hangen zodat ik ook op dat beeldscherm mijn computer kan gebruiken voor bijvoorbeeld films kijken/gamen. ik wil deze beide beeldschermen er aan hangen dmv een hdmi kabel.
In mijn computer zit de volgende grafische kaart: AMD HIS HD 6870 IceQX Turbo 2xDVI/HDMI/GDDR5 1024MB
daar aan had ik deze led monitor: LG E2381VR
en nu heb ik vandaag deze televisie er naast gezet: Philips 42pfl4606h

het probleem:

tijdens het opstarten van de pc zie ik dus heel raar groenig het windows 7 logo maar als windows is opgestart is alles weer zwart. HELP MIJ!!

p1000476mi.jpg

p1000477o.jpg

Laatst bewerkt:
ten eerste welkom op dit forum, heb je je videokaart drivers geupdate?
Download Drive Doctor die doet het allemaal (kijken of er updates zijn voor je drivers) en hij laat dan ook de download link zien.

Groet,
Tim

ja ik heb catalyst gedownload en geinstaleerd. maar het blijft erg raar dat mijn monitor uitvalt op het moment dat ik de tv aansluit. voor de tv gebruik ik een hdmi kabel en de monitor een dvi kabel. ik ben nu bezig met dat drive doctor te gebruiken om te kijken of ie nog meer updates nodig heeft.

hij is helemaal geupdate en hij doet het nog niet. ook als ik alleen de tv er aan wil via een hdmi kabel dan geeft hij een raar groen beeld tijdens het opstarten maar op het moment dat hij naar het bureaublad wil gaan wordt het beeld helemaal zwart.

bedankt

Laatst bewerkt:
staan je instellingen goed? misschien moet je wat veranderen in je Grafische settings in windows bijv. dat hij met 2 monitoren kan werken.

welke instellingen moet ik dan aanpassen? ik heb mijn laptop ook geprobeerd aan te sluiten op de tv en dit ging zonder problemen. het ligt dus echt aan mijn pc maar ik weet het echt niet meer.

nou kijk ik heb mijn beedscherm instellingen op dupliceren staan. maar mijn tv zegt: "kan deze videomodus niet weergeven" beide beeldschermen moeten een 1920x1080 resolutie aankunnen op 60Hz en met "Ware kleuren (32 bits)". Hier loop ik dus op stuk. want mijn tv laat als ik de pc opstart het gebruikelijke opstartscherm zien maar dan met een rare groene storing, als ik het windows 7 logo zie dan stopt de tv ermee en geeft de melding: "kan deze videomodus niet weergeven"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan