TV opnemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

margriet1971

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2009
Hoi,

Ik weet niet goed waar deze vraag thuishoort, daarom maar hier...

Ikzelf heb de horizon mediabox voor opnemen tv. Nu wil mijn zwager ook zoiets, maar liever niet via uitbreiding van abonnement.

Nu rommelt hij met een oud laptopje en dat werkt niet. Ik heb zelf nog een mediator die ik niet/nauwelijks gebruik, maar volgens mij kun je daarmee niet tv Rechtstreeks opnemen. Of wel?

Wat zou de handigste/snelste oplossing zijn? Een nieuw apparaat is ook oké. Denk dat hij vooral wil kunnen pauzeren tijdens, en opnemen van tv. Hoop op advies! Vanmiddag ga ik met zijn dochters de stad in voor kado

Je hebt vanaf 15 euro een usb dvb tv/radio ontvangers. Daarmee ben je al een heel eind op weg.
Zit afspeel/opname software bij, maar er zijn op dat gebied voldoende en misschien wel betere alternatieven.
Linkje

Dank je wel alvast.

Maar ik kom er nog niet zo erg uit. Waar moet ik dan op letten als ik zoiets koop? en heeft de tv/abonnement dan nog eisen?

Antwoord op die vraag moet ik je schuldig blijven, wellicht heeft iemand anders daar wel antwoord op.

Met die antenne combi stick kun je alleen zgn Free-to-air zenders ontvangen.... voor de rest heb je een decoder met smart card nodig...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan