tv-out geforce 4 mx 440 se werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

lefty999

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2002
de tv out krijg ik niet aan de praat :( de beginscherm wel maaaar de rest niet :(

Ik had hetzelfde probleem. Door het installeren van een "oudere" driver (de versie 40.72) was dit probleem opgelost. Ik heb destijds ontdekt dat de schuldige waarschijndelijk de TV chip is die op deze kaarten zit (de NV 17). Helaas wordt deze chip ook niet ondersteund door het progje TV-Tool, waarmee allerlei instellingen aan te passen zijn.

Wellicht dat je hier iets aan hebt.

Tom.

Ik had hetzelfde probleem. Door het installeren van een "oudere" driver (de versie 40.72) was dit probleem opgelost. Ik heb destijds ontdekt dat de schuldige waarschijnlijk de TV chip is die op deze kaarten zit (de NV 17). Helaas wordt deze chip ook niet ondersteund door het progje TV-Tool, waarmee allerlei instellingen aan te passen zijn.

Wellicht dat je hier iets aan hebt.

Tom.

Geplaatst door lefty999

en waar zou ik die drivers kunnen vinden?

bij het instaleren heb ik wel beeld maar niet na de instalatie en als ik op klone klik en dan toepassen komt er terug een scherm :(

Geplaatst door lefty999

bij het instaleren heb ik wel beeld maar niet na de instalatie en als ik op klone klik en dan toepassen komt er terug een scherm :(

lukt nog niet met die oudere drivers :(
wel voor de instalatie :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan