TV-out op laptop werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

pa3ajt

Verenigingslid
Lid geworden
8 sep 2000
Heb een laptop (CTX, model CyberNote) bemachtigd en daar Windows 98SE opgezet.

Nu wil ik dat ding (Pentium 1, 64 mb ram) gebruiken voor kleine Powerpointjes via de tv-out naar een grote tv. Maar.... die TV-out geeft geen signaal af (tulp-uitgang). Ik had/heb geen speciale drivers erbij gekregen en de geinstalleerde adapter is NeoMagic MagicGraph 128ZV. Windows heeft die uitgekoezen.

Vraag 1:
Waarom geen signaal op de TV-out (kabel is juist op tv aangesloten etc.: gele ingang en op de afstandsbediening de externe toegang 2 gekozen). Moet ik een andere adapter gebruiken met tv-out-ondersteuning? En zo ja: welke?

Vraag 2:
Welk toetsenbord moet ik eigenlijk installeren, want niet alle toetscombinaties doen het. Referentie: het @ zit bij de apostrof (').

rechtermuis op buroblad klikken >eigenschappen >instellingen >geavanceerd en daar kun je via een van de tabbladen je tv activeren .
Zo is het bij mijn maar ik heb XP

Niet bij mij...

Geplaatst door roby
rechtermuis op buroblad klikken >eigenschappen >instellingen >geavanceerd en daar kun je via een van de tabbladen je tv activeren .
Zo is het bij mijn maar ik heb XP

Ja, dan kom ik bij de instellingen van de adapter en daar zit bij mij dus dat tabbladje niet bij...

heb je onder je startknop ook geen optie voor tv on / off

Nee, ook dat niet.
Ik denk zelf allemaal dat ik een andere adapter moet installeren, want bij een andere pc hier met tv-out (3dfx voodoo) heb ik enkele extra tabbladen achter de knop geavanceerd van de adapter.

Misschien kan ik al veel met een tip over een te verkrijgen handleiding of zo.

Heb dat enkele weken geleden met m'n Fujitsu-Siemens ook gehad. Uiteindelijk bleek de funktie in de BIOS uitgeschakeld. Na inschakelen (enabled) alles prima.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan