TV-out op Nvidia GeForce2 MX200

Status
Niet open voor verdere reacties.

anjeve

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 okt 2003
Wie kan mij helpen?

Op mijn video-kaart, Nvidia GeForce2 MX200, zit een TV-out connector (PAL TV-out) Bij aansluiting met het bijgeleverde Y-kabeltje (gele tulp naar de TV) komt er geen beeld op de TV. TV input is getest met mijn digitale camera (ook PAL TV-out).

Moet ik nog iets instellen in de software of andere drivers of ........???

Hoi anjeve, mooi dat alles nu werkt, maar je moet vogende keer dat je antwoordt de knop" reageer op dit bericht gebruiken" zo hebben anderen die hetzelfde probleem hebben er ook nog iets aan. Ik zal de vraag als opgelost zetten.

Groetjes en succes.:thumb:

Hoi anjeve, mooi dat alles nu werkt, maar je moet vogende keer dat je antwoordt de knop" reageer op dit bericht" gebruiken zo hebben anderen die hetzelfde probleem hebben er ook nog iets aan. Ik zal de vraag als opgelost zetten.

Groetjes en succes.:thumb:

Sorry dubbele post, deze mag weg, scarlet gaat weer gewweldig.

Laatst bewerkt:
Ik heb exact hetzelfde probleem als Anjeve. Ik heb de genoemde cursus gedaan, wat al heel verhelderend was! Bijna op het einde blijf ik echter hangen. Bijna onderaan bij stap 6 staat: "Zorg dat de optie 'TV' staat aangevinkt en stel het formaat in volgens PAL-B, België. Druk op 'Ok' en je komt terug bij het tabblad 'nView'."

Het schermpje waar ik dat moet aanklikken is bij mij grijs, dus dat lukt niet (zie bijgaand plaatje). Enig idee hoe ik nu moet handelen?

Bijlagen

• apparaat.jpg
    apparaat.jpg
    28,6 KB · Weergaven: 22
Hoi, bij mij heb ik nog nooit daar iets moeten veranderen, dat ging altijd al zo. Nadat ik de kloonfunctie indruk EN op toepassen druk dan flikkert het beeld even en als de tv goed afgesteld staat dan was het in orde.
Mischien nog een instelling op de tv?

groetjes

OP de TV (van JVC) kan ik kiezen voor AV1, AV2 en SVHS. Ik heb ze allemaal geprobeerd, maar zonder resultaat. Of moet ik de TV laten 'zoeken' naar het signaal van de laptop?

Hoi, heb het net nog even uitgetest, want het was bij mij ook weer wat geleden. Als je aan het punt komt waar je voor kloon moet kiezen dan moet de tv met de pc verbonden zijn door de s-videokabel, opstaan en bij mij gewoon op av1. Als de verbinding met de tv niet juist is kan je niet voor kloon kiezen. Normaal krijg je onmiddelijk het pc beeld op de tv. Zeker niet vergeten toepassen te drukken. Als dat niet gaat dan misshien laten zoeken? Je komt toch op het tabbladje waar je voor kloon kan kiezen?

groetjes

Alles zat idd aangekoppeld, en ik kwam ook op het betreffende tabblad. Ik kon ook voor ´kloon´ kiezen, maar het beeld kwam niet op de tv. In die cursus stond ook dat je ´tv´ moest aanklikken, maar dat deel kreeg ik dus niet voor elkaar, omdat dat grijs was (zie plaatje bij vorige post). Dus ik snap het niet meer.

Groeten, Richard

Dan weet ik het ook niet. Ik ben zelf dus nog niet naar het tv-tabblad moeten gaan, aangezien na " toepassen " in te drukken het in orde is.
Als je de oplossing vindt, zet ze dan in deze thread, misschien zijn er nog die dit probleem hebben, mijn tv is een thomson en als ik het probeer via de scart of zo gaat het ook niet, zal van toestel tot toestel verschillen denk ik.

Groetjes Ludo

P.S. als je op toepassen klikt na kloon, krijg je dan een kadertje dat vraagt of de instellingen goed zijn ?

Laatst bewerkt:
Hoi Ludo,

Als ik klik op ´toepassen´ krijg ik bijgaande melding. Zou het nog kunnen helpen om de algemene stuursoftware van nVidia (Detonator XP) van de website van nVidia te downloaden en te installeren?

Toen ik de laptop kocht, was hij volledig geinstalleerd, dus ik ben eigenlijk bang dat ik dingen ga overschrijven, waardoor ik misschien nog verder van huis ben.

Groet, Richard

Hoi, bijlage vergeten? Normaal kan een update nooit kwaad maar ik doe het ook niet graag. Mischien als je begint te graven op nVidia dat je nog wat info vindt maar zelf vind ik een update ook altijd gevaarlijk. Anders moet je eens een nieuwe vraag stellen op help-mij over het updaten van de videokaart. Er zijn er zeker die daarvan beter op de hoogte zijn.

Groetjes Ludo

Probleem Aldi-laptop

Ben er nog steeds niet uit. Ik heb overigens de laptop uit het Aldi-krantje van 22 oktober (zie bijlage). Heeft iemand misschien ook deze laptop gekocht en is het wel gelukt om het beeld naar de tv over te zetten??

Sorry voor de late reactie maar de bijlage mag niet groter zijn dan 102 kb

Groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan