tv out probleempje

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robbie34

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2001
we hebben op ons werk een lcd tv gekocht en die willen we aansluiten op de pc (custom build intel 2,4 met 1 gig geheugen), we hebben wel een oud videokaartje Geforce 2 400tje 64 mb ), we hebben alles werkend, maar we krijgen geen beeld.....
wel beeld van het desktop en zo, maar als ik winamp opstart om een muziek dvd te lijken geeft ie geen beeld.....je ziet wel winamp of id draaien, maar het beeld wat ie geeft is zwart maar op de pc zie je alles...
TV tool gedownload, maar helaas geen resultaat...

iemand nog een idee of suggestie, of wordt het een nieuw videokaartje??

groet

Rob

Heb je alle kanalen van de tv geprobeerd en de videokaart ingesteld op klonen?

goedemorgen...

volgens mij kan je alleen een s-video kanaal pakken en we hebben dualview en klonen al geprobeerd.....
alles doet het, alleen we hebben in het beeldscherm van winamp geen beeld

iemand nog een idee?

Rob

ja ikke, ligt niet aan je tv out noch drivers/hardware, ligt aan de beveiliging van de dvd, plaats je vraag eens onder dvd 5.1, met als titel dvd beveiliging
en plaats hier een link zodat we daar kunnen voort gaan...

volgens mij is dat niet helemaal waar (maar wie ben ik), hij doet het ook niet met mpg filmpjes, en volgens mij (weer) is dat niet echt 5.1....

Rob

als ik een filpje met men gsm maak (.mpg,.mp4) op mijn comp zet, comp aansluit op tv,filmpje afspeel, ook zwart beeld, dus mpg`s kunnen ook beveiligd zijn...
heb je al gezocht in de instellingen van winamp?

Jullie doen veel te moeilijk! Het heeft niks met beveiliging te maken.
Klik eens met de rechtermuisknop op het af te spelen filmpje en kies dan: play on my tv (of iets in die trend). Waarschijnlijk gaat ie het openen met mediaplayer in dit geval, maar het komt dan tenminste op je tv.

Je mag ook wat normaals zeggen hoor, slecht geslapen? :D

tot 3 uur opgebleven me nieuwjaar en om 7 uur eruit en 13 jaar.... oooooooh, 4 uurtjes slaap gehad, ff iets met cafeine naar binnen halen :D

is jouw beeld wel helder???:p

De beste wensen allemaal nog....

Rob

Heb je met mijn tip überhaupt wel beeld op je tv? :D

de situatie is op mijn werkplek, we hebben daar een lg lcd tv gekocht 51 cm en nu proberen we daar beeld op te krijgen met S-video, lukt best, maar als ik met winamp of MP iets afspeel heb ik geen beeld (wel computerbeeld, maar niets in het afspeel scherm van winamp of MP)

dus dat is mijn probleempje

Rob

Robbie34 zei:
de situatie is op mijn werkplek, we hebben daar een lg lcd tv gekocht 51 cm en nu proberen we daar beeld op te krijgen met S-video, lukt best, maar als ik met winamp of MP iets afspeel heb ik geen beeld (wel computerbeeld, maar niets in het afspeel scherm van winamp of MP)

dus dat is mijn probleempje

Rob

Dat hadden we al door. Probeer morgen maar eens mijn tip uit, gewoon rechtsklikken op het filmpje en dan kiezen voor afspelen op de tv.

klinkt ***lig, maar ik ben tot de 17e vrij:p

maar ik ga het proberen.....

tnx voor alle meedenkers..

Rob

Weird... maar goed, we wachtren ff af tot 17 januari, ben benieuwd ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan