tv out

Status
Niet open voor verdere reacties.

R-core

Gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2003
Ik heb een 3D Prophet 7500 DDR 64MB en daar zit dus ook een tv-out op ... ik moest een foldertje opsturen als ik zo een aansluit kabelte wilde en die heb ik ook gekregen tis een kabeltje van 15 cm met aan ene kant zo een aansluiting voor me videokaart tv out en andere zo een geel vrouwelijk stekkertje maar hoe de ruk sluit ik die nou weer aan op me tv moet ik cker weer zo een verleng stuk gaan kopen?

Die gele stop je in je tv en die s-video, z'n ronde met pinnetjes (meestal zwart) stop je in de tv out van je videokaart.

idd moet je een verleng kabeltje halen ik heb het hier ook ,maar dan heb je enkel beeld als je dan toch een kabeltje gaat halen haal dan gelijk ff een audiokabeltje voor je geluid :D

P.s The Exorcist :
Hij heeft het over een kabeltje van 15cm ik neem niet aan dat zijn pc achter zin tv staat ??:D:D

hmmm ja maar het is een vet klein kabeltje diek komt nooit bij me tv .... en dan nog is het een vrouwelijk stekkertje en die kan nergens in de tv...

DCP_0030.jpg

ow kijk antwoord was er al :) maar oke ga ik maar weer zo een kabeltje halen en waar haal je die dan? .... owja euhm hoef geen audio heb op me com. surround boxen en op tv gaar boxje dus :D

oke zit nu dus een kabeltje tussen maar als ik het probeer zie ik wel het beeld alleen is heeeeel slecht tis beetje heel wazig en dus niet scherp en de kleuren zijn ook niet al te best :S

heb ik ook alleen ik gebruik hem niet als pc scherm maar speel films af via de pc op de tv en als je er een film indoet bij mijn is echt wel scherp hoor !!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan