TV Piep geluid

• Onderwerp starter Onderwerp starter snor
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

snor

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2007
Mijn lcd tv, een LE26R32B van Samsung (die ik nu 1 jaar heb), geeft als hij stand-by staat een irritant hoog piep signaal, eerst was dat niet zo maar dat is opeens na een tijdje gekomen. Mijn ouders horen hem niet maar mijn broertje en mijn zus wel. De tv kan alleen maar stand-by, of helemaal uit door de stekker uit het stopcontact te halen. Als mijn tv aan staat geeft hij dat piep geluid niet.
Ik heb alle kabel al eens los gehaald en daarna alleen de voeding weer aangesloten maar het geluid bleef.

Weet iemand misschien hoe ik dit kan verhelpen?

Laatst bewerkt:
verlengsnoer met schakelaar ertussen gooien;)
Daar zat ik ook al aan te denken, maar dan eentje met afstandsbediening en timer. Want soms val ik wel eens in slaap en dan staat mijn tv nog aan. Maar dan heb ik de timer van mijn tv ingesteld dat hij na een uurtje uitgaat. Dus dan maakt het niet zo veel uit.

Maar eigenlijk heb ik geen zin om andere dingen te kopen, want ik heb betaald voor een goede tv en als hij na 1 jaar al gebreken heeft en ik heb maar 2 jaar garantie. Dan is dat niet handig.
Ik denk dat ik dan maar gewoon terug naar de winkel ga en kijk of ze hem kunnen repareren. Of heeft iemand nog andere suggesties?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan