Tv tuner stick. Ook op kabel aan te sluiten ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sebastiaan11

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2010
Maar ik las op de site van sitecom die ook een te koop had dat je je kabel eropaan kon sluiten voor alle zenders, mits het signaalsterkte goed was. Waarom zou dat bij deze niet kunnen ?

waarom zou je er een kabel op aansluiten ? :confused:
als je die antenne gebruikt kost het je niets!
waarom zou je wel betalen als je kabel gebruikt ?, en je hoeft ook
geen kabels dan te trekken :p

Nou omdat wij kabel hebben thuis, dus dan kost me dat geen geld + ik heb een televisie op mijn kamer. Ik kan die kabel van de televisie dus zo in die stick doen.

ik, heb nog wel ff gekeken op de foto, maar volgensmij zit er gewoon een COAX aansluiting op dus het moet ook wel aan te sluiten zijn op een kabel denk ik :)

Alleen wat meer zoeken als je ergens anders zit, ik zelf ook zo;n stick daar kan de coax wel op aan gesloten worden.

En dan heb ik alle zenders die ik ook op mijn televisie heb toch. En dan gratis he ? Wij betalen thuis wel de kabel natuurlijk, maar geen extra kosten he ?:P

nope, geen xtra kosten
(jij betaald zoiezo toch kabel)
en alle zenders die je normaal ook hebt

Op de door de TS genoemde stick kan GEEN kabel worden aangesloten. Antenne is zinloos want er zitten niet zoveel TV signalen meer in de lucht. Je kunt een tv kaartje in je pc stoppen (als het geen laptop is) of inderdaad met USB aan de gang gaan. Hier staan wat kaarten die voor de kabel geschikt zijn.

Ron

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan