Hallo! Ik wil graag mijn TV aansluiten op mijn pc zodat ik op mijn HD Ready Plasma scherm naar bv. youtube kan kijken.
Ik heb daarom een HDMI kabel van 5 meter gekocht. Ik heb deze in de enige HDMI aansluiting van mijn PC gestopt en in de 2e HDMI aansluiting van de TV.
Vervolgens wilde ik het scherm gaan klonen maar ik kan maar kiezen uit 1 scherm (m'n pc scherm). De TV wordt niet herkend.
Ik heb daarom de nieuwe nvidia drivers geinstalleerd, maar helaas zonder resultaat.
1. Ik ga naar het NVidia-Configuratiescherm.
2. Ik kies voor "Meerdere beeldschermen instellen"
3. Ik klik op "Mijn beeldscherm wordt niet weergegeven"
4. Ik klik op de button "Rigoureuze beeldschermdetectie"
5. Ik krijg de melding: "Kon geen beeldschermen vinden..wilt u de televisieaansluiting inschakelen?"
6. Ik kies JA, OK, en doe vervolgens een Reboot
7. Ik zie geen verschil, ik begin weer opnieuw bij stap 1
Ik heb nog de resolutie van m'n pc-scherm aangepast maar dat maakt weinig verschil geloof ik. Nu weet ik dus ff niet meer wat ik moet doen...
Wat doe ik verkeerd? I guess I need some help
p.s. Als ik met de afstandbediening van de TV de HDMI2 uitgang selecteer dan gaat wel m'n PC beeldscherm 1x flikkeren. Schijnbaar zijn ze dus wel goed gekoppeld (geen kapotte kabel gekocht).
Ik heb daarom een HDMI kabel van 5 meter gekocht. Ik heb deze in de enige HDMI aansluiting van mijn PC gestopt en in de 2e HDMI aansluiting van de TV.
Vervolgens wilde ik het scherm gaan klonen maar ik kan maar kiezen uit 1 scherm (m'n pc scherm). De TV wordt niet herkend.
Ik heb daarom de nieuwe nvidia drivers geinstalleerd, maar helaas zonder resultaat.
1. Ik ga naar het NVidia-Configuratiescherm.
2. Ik kies voor "Meerdere beeldschermen instellen"
3. Ik klik op "Mijn beeldscherm wordt niet weergegeven"
4. Ik klik op de button "Rigoureuze beeldschermdetectie"
5. Ik krijg de melding: "Kon geen beeldschermen vinden..wilt u de televisieaansluiting inschakelen?"
6. Ik kies JA, OK, en doe vervolgens een Reboot
7. Ik zie geen verschil, ik begin weer opnieuw bij stap 1
Ik heb nog de resolutie van m'n pc-scherm aangepast maar dat maakt weinig verschil geloof ik. Nu weet ik dus ff niet meer wat ik moet doen...
Wat doe ik verkeerd? I guess I need some help

p.s. Als ik met de afstandbediening van de TV de HDMI2 uitgang selecteer dan gaat wel m'n PC beeldscherm 1x flikkeren. Schijnbaar zijn ze dus wel goed gekoppeld (geen kapotte kabel gekocht).