Tvgids en Teletekst op MSN!!!!!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Önder

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2004
Berichten
365
Teletekst & TV Gids bot

Twee leuke bots voor je Msn Messenger.
Het gaat hier om de Teletekst en de TV Gids bot.

Geen zin om naar beneden te lopen om te kijken wat er op TV komt.
Geen probleem. Voeg deze bots toe praat met ze en weet wat er op TV komt. Hoe kun je ze toevoegen?

Gewoon door de onderstaande e-mail adressen toe te voegen:

tvgids1@gigabytecomputers.nl
tekst1@gigabytecomputers.nl

Dit leek me wel geinig hij doet het ook echtik heb hem zelf toegevoegd je je hoeft aleen maar 101 te zetten en dan krijg je meteen NOS teletekst pagina 101 en bij TV gids zet je SBS6 krijg je meteen uitzendingen van die dag.:)
 
Het werkt idd, maar wat ze voor de rest met mijn e-mail adres gaan doen is me niet duidelijk.
 
Geplaatst door megabit
Het werkt idd, maar wat ze voor de rest met mijn e-mail adres gaan doen is me niet duidelijk.

Ik denk niet dat ze wat zullen gaan doem met je email adres ik vind het heel leuk.
 
Ik moet toch sterk denken aan het stuk dat ik laatst las over spim...
 
Geplaatst door buffy
Ik moet toch sterk denken aan het stuk dat ik laatst las over spim...

Nou je het zegt ja! Ik had er laatst wat over gelezen op webwereld.nl . Gelukkig heb ik niet mijn 'normale' MSN gebruikt:D.
 
Ik heb er echt geen last van hoor je kunt het gerust toevoegen maar je mag zelf weten mij leek het leuk om het effe door te geven.
 
Uiteraard mag iedereen dat zelf weten. Ikzelf vertrouw dit soort zaken niet zo snel. Gigabytecomputers.nl is een commercieel bedrijf, dat heus wel een bepaald belang bij het aanbieden van deze service zal hebben. Kijk niet raar op als je plotseling spam van dat bedrijf gaat ontvangen...;)
 
Ik heb dus naar de mensen die deze adressen hebben geplaatst email gestuurt: De vraag was Zou het kunnen dat deze bots speciaal gemaakt zijn om email adressen te verzamelen en later SPAM te sturen. dit is mij antwoord:

Beste Önder Dogan,

Wij zelf hebben deze bots uiteraard toegevoegt, zodat wij zelf dit ook in de gaten kunnen houden.
Zelf heb ik er echt GEEN last van.



Ik hoor je bij deze genoeg info gegeven te hebben.



Met vriendelijke groet,

Joury, 's-Hertogenbosch


Dus ik denk niet dat ze spam sturen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan