tvout

• Onderwerp starter Onderwerp starter DaanM
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

DaanM

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 okt 2000
Ik wil graag dat mijn beeldscherm van mijn laptop ook op mijn tv te zien is. Ik heb een scartkabel (met aan de andere kant composite, rood en wit). Dus het gele (composite) plug ik in de laptop (ingang zie bijlage) en de scart in mijn tv. Maar nu krijg ik geen enkel beeld op de tv.. Wie weet waar ik evt instellingen in mijn laptop moet veranderen om het op tv te krijgen???

Lees bij apparaatbeheer dat er een NVIDA GeForce4 420 Go (Toshiba) in zit.. Misschien dat dat iemand helpt...

tja

Ik ga dus van tulp naar scart.. Maar als ik dat aansluit, zie ik op tv niets..
Dus zal het wel iets met de instellingen te maken hebben.. Als ik bij configuratiescherm kijk en dan bij nvidia.. Zie ik niets over tv ofzo.. of zoek ik verkeerd? Ik heb in de bijlagen de schermpjes gezet waaruit ik kan kiezen.. Dus ik hoop dat iemand me kan vertellen welke instellingen ik moet kiezen... HELLUP...
enne.. de eerste link werkt niet..

bijlage

Gek.. het lukt niet om een bijlage mee te plaatsen... werkt vanavond niet zeker...

het werkt..

Het werkt nu zover dat ik alle schermen van de laptop ook op tv krijg.. Nu wil ik nog uitproberen of je op deze manier ook dvd kan afspelen.. want dat lukt nog niet.. zodra ik power dvd opstart zie ik wel het programma zelf, maar zodra het menu van de dvd in beeld komt, krijg ik op de tv een zwart beeld..
ik hoop dat iemand hier nog een oplossing voor heeft en me kan vertellen of dit inderdaad niet mogelik is..
bedankt voor uw reacties...

Hallo,
probeer eens tvtool! werkt super goed. Heb je dat wanneer je de film afspeelt in full screen. Misschien ligt het aan de resolutie. Het moet wel lukken ik had altijd problemen met de standaard windows tvout programma nu tvtool en alles werkt perfect. Kijk eens op kazaa daar kan je hem ook wel vinden.
Greetz
A.I.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan