Tweaken nVIDIA kaart

• Onderwerp starter Onderwerp starter Basta
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Basta

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2002
Beste mensen,

Ik hoop dat ik op de goeie plek zit...

Even een vraagje:
Met een tweak kon ik met mijn oude driver voor mijn nVIDIA GeForce 3 ti 200 de kaart overklokken.
Nu heb ik de nieuwste detonar drivers geinstalleerd en nu kan ik het tabblad m.b.t. overklokken niet weer vinden.

Weet iemand hoe ik weer bij deze instellingen kan komen?

Groeten,

Ik ga het proberen!

Ik laat effe weten of het gelukt is.

Groeten en alvast bedankt!

er bestaat ook een reg bestand waarmee je de tab overclocken van nvidia kaarten kunt zichtbaar maken. Zoek even op google naar coolbit.

Geplaatst door kristof k
er bestaat ook een reg bestand waarmee je de tab overclocken van nvidia kaarten kunt zichtbaar maken. Zoek even op google naar coolbit.
Bijgevoegd Coolbit reg.:)
Is voor Win2K en Win9x, maar werkt waarschijnlijk ook wel op WinXp.

Bijlagen

voor xp heb je de 2k versie nodig. Niet schrikken maar vanaf nu valt je scherm tijdens het opstarten even een secondje uit. Ik gebruik ook coolbit bij xp en heb dit voor. Volgens mij kan dit geen kwaad, maar mss kun je iemand vragen wat je daar tegen kan doen.

Anders zal ik het vragen.
Zeg, wat kun je tegen het uitvallen van je beeldscherm doen? :)

Allen,

Nog bedankt voor jullie extra info.
Als ik nog even terug ga naar m'n originele vraag....

Het Coolbit reg-bestand heb ik al een tijd geleden gebruikt. Dus het even wegvallen van het scherm ken ik ook! (wist trouwens niet dat dat daar aan te wijten was).
Het probleem is nu eigenlijk dat ik binnen de nieuwe detonatordrivers, de overclock tab niet kan vinden!!

Groeten,

Dat coolbit reg-bestand dient ervoor dat deze tab zichtbaar wordt. Ik denk dat je op geen 1 andere manier deze tab kunt zichtbaar maken. Het is ofwel coolbit gebruiken ofwel overclocken via een programma zoals rivatuner

Hee kristof k en crash,

Ik heb de Coolbit reg gewoon nog een een keer uitgevoerd en het tabblad is weer zichtbaar, zoals voorheen!!

Enorm bedankt!!

Groeten,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan