Tweakui

Status
Niet open voor verdere reacties.

toetje33

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 aug 2002
Ik heb net twaekui geinstalleert, en heb voor de gein configuratiescherm weggehaalt, maa rnu krijg ik hem, niet meer terug!

heb het al in veilige moduis geprobeert

Heb alle gebuikers alle rechten toegekent maar ik kom nog steeds niet in configuratiescherm.....

En met tweakui uninstallen? Komt hij dan niet meer terug? Heeft win2000 geen herstelpunt aangemaakt voordat je tweakui installeerde (zodat je die terug kunt zetten)

Geplaatst door Tanja1968
En met tweakui uninstallen? Komt hij dan niet meer terug? Heeft win2000 geen herstelpunt aangemaakt voordat je tweakui installeerde (zodat je die terug kunt zetten)

hoe kan ik het installeren, rechtermuisknop op deze xcomputer om herstelpunt te selecteren kan ook niet:D

Zit dat niet in w2000 ook onder start, programma's, bureauaccesiores, systeemwerkset? En kan uninstallen ook niet vanuit start, programma's? (ben niet zo thuis in win2k)

Hoe heb je het configuratiescherm verwijderd? Gewoon onder het tabblad control panel alle vinkjes weggehaald?

-edit herstelpunt hebben de 2k'ers niet.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door Tanja1968
Zit dat niet in w2000 ook onder start, programma's, bureauaccesiores, systeemwerkset? En kan uninstallen ook niet vanuit start, programma's? (ben niet zo thuis in win2k)

heb ook win 2000, maar daar zit het niet, zal ff zoeken voor je

-edit herstelpunt hebben de 2k'ers niet. [/B][/QUOTE]

zal dan toch wel met een opstartdiskette kunnen
en dan na de prompt scanreg/restore

of niet.......................???

Nee, ik heb het wel din dat progje gedaan maar ergens anders vinkjes weggehaalt.

Geplaatst door toetje33
Nee, ik heb het wel din dat progje gedaan maar ergens anders vinkjes weggehaalt.

Het enige andere met ctrl panel dat ik in tweakui kan vinden is deze: (zie attach)

Laatst bewerkt:
Die inderdaad, heb twaek net verwijdert en opnieuw geinstalleert mocht niet baatten

Als het goed is wordt dat hier in het register opgeslagen:

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer

Staat de key NoControlPanel daar nog? Dan mag je die verwijderen.

oke tof, hij doet het weer bedankt! :thumb: Ik ga het straks nog wel een x doen :D als het weer foutgaat ga ik wel weer naar dit topic toe :p

Geplaatst door toetje33
oke tof, hij doet het weer bedankt! :thumb: Ik ga het straks nog wel een x doen :D als het weer foutgaat ga ik wel weer naar dit topic toe :p

No problem, have fun :D

Geplaatst door bas9

zal dan toch wel met een opstartdiskette kunnen
en dan na de prompt scanreg/restore

of niet.......................???

Zit dat commando nog wel in 2k dan? Misschien had het geholpen maar volgens mij herstelde dat altijd het register van de laatste succesvolle boot. als je dan al een keer gereboot hebt herstel je de instelling gewoon weer mee... maar ik kan me vergissen.

Geplaatst door nteusink

Zit dat commando nog wel in 2k dan? Misschien had het geholpen maar volgens mij herstelde dat altijd het register van de laatste succesvolle boot. als je dan al een keer gereboot hebt herstel je de instelling gewoon weer mee... maar ik kan me vergissen.

Nee, ik denk dat JIJ gelijk hebt :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan