tweakxp en winboost

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stanley19

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 jan 2002
Hi,

Ik heb pas geleden winboost en tweakxp geinstalleerd en vervolgens aantal dingen aangepast. Nu heb ik beide programmas verwijderd maar toch blijft mijn menu bijvoorbeeld anders dan normaal. Hoe krijg ik dit weer normaal (Standaard)

Grts

Bijlagen

• taakbalk.jpg
    taakbalk.jpg
    20,9 KB · Weergaven: 52
Het is niet zo dat bij het verwijderen van Tweakprogjes ook alle veranderingen ongedaan worden gemaakt. Installeer ze opnieuw en verander zou ik zeggen...

Of je kan eens rechtsklikken op je taakbalk, dan eigenschappen nemen, dan het tabblad "menu start" en daar eens proberen van startmenu te veranderen.

Mvg, James

Ik snap niet wat er mis is met de screenshot?

Behalve iexplore.exe dan.

Nu ken ik dat startmenu niet helemaal maar ik kan er zou gauw geen gekkigheid aan ontdekken.

Tja, nu je het zegt. Misschien iets te kort? Ik gebruik het andere type.

Ik vind het wel prettig zo kort.
Wat je mist Stanley zit hier:
Rechtsklik op taakbalk/eigenschappen/menu Start/aanpassen/geavanceerd. Daar kun je je vriendjes uitvoeren/systeemeigenschappen/help en ondersteuning in ieder geval vinden.
Misschien meer.

Je kunt ook nog kiezen voor klassiek menu. Misschien bedoel je dat wel alleen.

nou ik

zoek inderdaad 'uitvoeren' 'help' en 'zoeken' en de knop 'afsluiten'

Maar die krijg ik niet zo terug Elisa

James007, kheb jouw advies opgevolgd en de programmas opnieuw geinstalleerd en inderdaad de vinkjes stonden nog steeds bij 'hide .....'

dus alles weer teruggezet, thnx:D:thumb:

Je hebt het gelukkig weer terug dankzij James007 maar wat me wel verbaast.........kon je niet bij die opties komen zoals ik het beschreef? Waren ze grijs?
Anders was het een kwestie van aanvinken geweest.
Ik leer ook graag wat bij. Bij mij staat TweakXP n.l. ook op de pc.

Geplaatst door Elisa
Je hebt het gelukkig weer terug dankzij James007 maar wat me wel verbaast.........kon je niet bij die opties komen zoals ik het beschreef? Waren ze grijs?
Anders was het een kwestie van aanvinken geweest.
Ik leer ook graag wat bij. Bij mij staat TweakXP n.l. ook op de pc.

Dat zou ik ook wel wilen weten :). Meestal vinken zulke programma's alleen de opties uit omdat ze de gebruiker niet willen laten zoeken in Windows.

Een enkele keer blijven de opties grijs, of nog erger, worden vinkjes genegeerd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan