Twee beeldschermen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Niellles

Gebruiker
Lid geworden
21 jun 2008
Hallo mensen,

Ik heb sinds kort een Acer Aspire 5520G (vista standaard meegeleverd) met een 15,4" Widescreen scherm, helemaal super. Vandaag heb ik een flatscreen van 15,4" (niet wide) er naast gezet en het werkt allemaal perfect.

Jullie begrijpen waarschijnlijk niet wat je moet met een tweede scherm moet, want dan is het nut van de laptop weg. Ik zal het jullie vertellen: werken met 1 scherm werkt prima, maar als ik sites bouw is het voorbeeld van de site direct naast de code/script zeer handig, bovendien erg leuk om gewoon msn en m'n muziek op het tweede scherm te zetten. Het houdt het totaal wat overzichtelijker. (maar het scherm gaat niet mee in m'n laptop tas :p)

Oké genoeg informatie, m'n vraag!

Ik heb de schermen los van elkaar (laptop primair scherm), dus twee bureaubladen. Dat is precies wat ik wil, maar ik wil dan wel m'n zelfde taakbalk op beide schermen.

Iemand die een oplossing heeft?

De bijlagen: print1 is hoe het er nu uitziet en print2 hoe ik het (ongeveer wil.)

Mvg,
Niels

P.s Let niet op het romillige bureablad:)

Bijlagen

• print1.jpg
    print1.jpg
    97,2 KB · Weergaven: 47
  • print2.jpg
    print2.jpg
    108,1 KB · Weergaven: 37
Je zou het met Ultramon kunnen proberen. Werkt erg fijn. Maar je krijgt het "start menu" er niet mee op het 2e scherm. Alleen een kopie van de taakbalk met de programma's (Kan je instellen) die op dat scherm draaien.

Dat is ongeveer precies wat ik wou :D, start wou ik liever niet en tijd hoeft niet persé :D.

Bedankt (voor de snelle reactie), ik ga gelijk kijken.

Dat heeft super gewerkt :).
Alleen ik vraag me af hoelang de trial geldig zal zijn :S

Klopt het dat dit programma bij sommige programma's extra functies heeft toegevoegd naast de icoontjes van sluiten en minimaliseren?? Of had ik die eerder gewoon nog niet gezien?

Dat klopt. De icoontjes zijn onder andere om het venster van je ene naar je andere monitor te verplaatsen.

Ik gebruik al een aantal jaar Ultramon. Handig tweede taakbalk, waar de vensters komen die op je tweede scherm staan.

Dat begreep ik al, en ik vind ze super!
Het klopt dus dat ie ook door Ultramon zijn toegevoegd?

Iemand een idee hoelang de trial van de betaversie is?
de site weet mij dat namelijk niet te vertellen :(

Zou ik niet weten. Sorry, ik had op een iets minder legale manier een volledige versie :cool:

Die heb ik vooralsnog niet gevonden, maar ik zoek nog even door.
Mijn standaard 'suplier' van software (lees website) heeft hem niet.

Die icoontjes komen trouwens niet bij elk programma, kan ik die zelf toevallig toevoegen bij de programma's?

EDIT: al gevonden, bij compatibility en dan bij configure setting een programma toevoegen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan