Twee besturingssysteem & formaten

• Onderwerp starter Onderwerp starter AIMIK
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

AIMIK

Gebruiker
Lid geworden
28 apr 2003
Hallo,

Ik heb win. xp ik wilde 2de besturingssyeteem op zetten, nu heb ik mijn HDD in C en D partitions door opnieuw installeren van mijn besturingssysteem!
C: is nu 7,5 MB en D: is 74 GB tewijl voorheen alleen had ik C: en hij was 75 GB!!
Nu als ik bij My computer klik en dan op C: hij word wel open maar staat niks op C:!!!!! Als ik op D: klik staat wel nieuw geinstaleerde win. XP !!!

1- Ik wil mijn HDD in twee delen met twee besturingssysteem win.98 en win.xp. hoe kan ik dat doen???!!!
2- Hoe kan ik Format (formatteren) doen? Kunt U heel simpel uitleggen ook in simpel Nederlands s.v.p. ?
3- Ik weet niet wat op C: staat met 7,5MB ? Ik wil alleen C: als win.xp en D: als win 98, hoe moet ik het doen?

ik heb win.xp op kan ik met opstart diskette 98 wel met fdisk formatteren of moet ik opstrart diskette xp met 6 flopys maken?
Hoe moet ik het doen als ik win.xp heb?

Kunt U s.v.p. snelmogeilijk antwoord geven?
Dank U vrienkelijk,

AIMIK

geen antwoord op mijn vraag

Ik heb nog geen juste antwoord op mijn vraag over win xp om te kunnen mijn probleem op te lossen!!!!!!!
Daarom stel ik mijn vragen 2 keer!!

het is niet nodig om je vraag 2 x te stellen vandaar dat de moderator die ander dicht gedaan heeft.

1 x je vraag stellen is genoeg als je na een Aantal UUR nog geen antwoord hebt kun je evt eens reageren op je eigen post zodat deze weer boven aan komt te staan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan