Twee computers met één toetsenbord en muis.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Senso

Meubilair
Lid geworden
13 jun 2016
Berichten
9.666
Besturingssysteem
W10 Pro en W11 Pro
Office versie
Office 2007 H@S en Office 2021 Prof Plus
Ben nu steeds aan het wisselen 1 bedraad muis en toetsenbord en de andere muis en toetsenbord zitten met kabels aan de oude pc. Dit is niet te doen! De draadloze muis heeft voortdurend kuren en het draadloze toetsenbord heeft lege onwerkbare toetsen.

Ik wil het liefst alles bedraad en dan een goed toetsenbord met hoge toetsen en een eenvoudige muis ook bedraad. Wat moet er dan tussen en hoe USB?

Graag goed advies want ik ben al veertien uur bijna afgebroken bezig met de nieuwe pc en krijg de beeldschermen niet goed en nu komt dit er ook nog bij. Wel gaat de gegevensoverdracht supersnel.

Kan het zijn dat mijn Samsung Smart TV een ingebouwde resolutie heeft waar met HDMI niet af te wijken is?
 
Kan het zijn dat mijn Samsung Smart TV een ingebouwde resolutie heeft waar met HDMI niet af te wijken is?
Om die vraag te kunnen beantwoorden is het hebben van een model/type handig :) Dan kun je zo achterhalen welke resoluties ondersteunt worden.

De meeste gangbare TV's werken met een resolutie van 720p/HD (1280x720), 1080p/Full-HD (1920x1080) of 4K (3840x2160)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan