Ik heb wellicht een ingewikkelde vraag, maar ga proberen het uit te leggen.
Onze Service Desk heeft twee locaties met gescheiden klantenportefeuilles. Per locatie bestaat er een e-mailadres:
- adres1: in het interne Outlook-bedrijfsadresboek is dit adres te vinden onder SD1.
- adres2: staat niet in het interne Outlook-bedrijfsadresboek, omdat niet iedereen dit adres mag gebruiken en de huidige naam tot verwarring kan leiden (het voert waarschijnlijk te ver om dit hier uit te leggen).
We zouden nu toch graag willen dat beide SD's in het interne Outlook-bedrijfsadresboek komen te staan als SD1 en SD2. Naar buiten toe willen we echter geen onderscheid maken in locatie, dus daar zou alleen “Service Desk” of zo te zien moeten zijn als afzender, dus bij beide adressen. Ik hoor graag of dit mogelijk is en zo ja, hoe dit te regelen is.
In ons bedrijf wordt Exchange 2010 gebruikt.
Onze Service Desk heeft twee locaties met gescheiden klantenportefeuilles. Per locatie bestaat er een e-mailadres:
- adres1: in het interne Outlook-bedrijfsadresboek is dit adres te vinden onder SD1.
- adres2: staat niet in het interne Outlook-bedrijfsadresboek, omdat niet iedereen dit adres mag gebruiken en de huidige naam tot verwarring kan leiden (het voert waarschijnlijk te ver om dit hier uit te leggen).
We zouden nu toch graag willen dat beide SD's in het interne Outlook-bedrijfsadresboek komen te staan als SD1 en SD2. Naar buiten toe willen we echter geen onderscheid maken in locatie, dus daar zou alleen “Service Desk” of zo te zien moeten zijn als afzender, dus bij beide adressen. Ik hoor graag of dit mogelijk is en zo ja, hoe dit te regelen is.
In ons bedrijf wordt Exchange 2010 gebruikt.