twee irritante probeempjes......

Status
Niet open voor verdere reacties.

MeGaTron

Gebruiker
Lid geworden
10 jan 2003
hallo,

Ten eerste kan ik geen bestanden meer plakken nadat ik ze geknipt heb, het bestand word wel doorzichtig maar verder dan gaat het niet.

en ten tweede wanneer ik een programma minimalizeer, blijft het boven mijn taakbalk zweven inplaats van dat het erop komt, wat nogal onhandig is.

Weet iemand wat ik hieraan kan doen??

Probeer eens systeemherstel naar een datum van voor het probleem. Eventueel nu eerst even controleren op virussen en / of spyware, dan weet je wat de oorzaak is geweest.

ik heb net adaware en spybot laten zoeken naar spyware, beiden niets gevonden.
Geprobeerd systeemherstel te draaien maar dat ging ook niet echt. :confused:

ok, ik heb sfc /scannow gedaan maar nu staat mijn beeldscherm op 800x600 4bits. Dit is niet meer te veranderen via eigenschappen/instellingen want vreemd genoeg zijn dat de enigste instellingen waar ik uit kan kiezen.

Probeer de drivers van je video-kaart opnieuw te installeren, daarna kan je de instelling weer aanpassen voor je beeldscherm.

groetjes speedtouch

ik heb de laaste drivers gedownload voor mijn video kaart maar wanneer ik het wil instaleren krijg ik deze foutmelding.

Setup kan de instalatie-engine niet starten:

Het systeem kan het opgegeven bestand niet vinden.

Beeldscherm instellingen heb ik onderhand weten te herstellen, maar ik kan nog steeds geen bestanden plakken of slepen.
En ik heb geprobeerd op je link te klikken Jozo maar IE reageert niet. (gebeurt trouwens wel vaker dat IE sommige links niet opent)

Laatst bewerkt:
Heb je misschien voorheen last van een virus gehad ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan