Twee keer opstarten xp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarschijnlijk mis ik iets in mijn xpprof., want zoals ik al vermoedde...er staat bij mij geen 'hernoemen' in mijn rechtermuismenu.
Alleen naamwijzigen en dat schiet niet op.
Ook rename in de adresbalk maakt niet uit.

Kun je proberen om het nog eens het mailen, maar dat wel met .exe?

met alle plezier, maar gewoon in de verkenner het bestand hernoemen naar .exe moet toch kunnen?

= inmiddels verzonden.

[edit] ben een van de zeldzame pc spelletjes aan het doen, dus ik reageer zo nu en dan traag ;) :D
[edit-2] idd. naam wijzigen is de goede. Wis desnoods alles en hernoem het bestand naar Everest.exe (in het geval je mailserver mijn .exe niet binnenlaat die ik net verzonden heb)

Laatst bewerkt:
:thumb: ik vind dat je zowieso snel reageert op een zondagavond!!
Ben al blij genoeg.

Het bestandje is goed binnengekomen. Bedankt.

Het is een leuke tool die alles van je pc beschrijft / analyseert, inc. problemen en aanbevelingen.

btw. een opmerking van het progje over het bios van je pc kun je negeren. Het progje geeft standaard een 'waarschuwing" als je bios 2 jaar niet geupdate is. Een biosupdate is meestal NIET aan te raden, ondanks het advies van het progje.

Laatst bewerkt:
Ik gebruik het programma al een paar keer. Prima spul.
Hij geeft netjes aan dat er eigenlijk geen problemen zijn. En de pc geeft ook geen foutmeldingen aan.
Misschien bankje er af en bankje er weer op wel een oplossing geweest?

I.i.g. Pasja, bedankt voor je hulp voor zo ver.

Toch nog een vraag achteraf:
De foutmeldingen blijven weg, maar ik merk dat mijn computer de ene keer alleen met 128mb geheugen werkt en de andere keer weer met 640mb (128 + 512).
Duidt dit op het feit dat mijn geheugenmodule van 512mb kapot aan het gaan is? De modules zitten goed op het moederbord.
Ik wil dit even controleren voordat ik de module nog binnen de garantieperiode retour stuur. Als ie nl. niet daadwerkelijk kapot is worden er kosten in rekening gebracht bla blabla enzo.

Verwissel de modules eens van plaats, als je nu 128MB in bank 1 hebt en 512 in bank 2, dan kan het zijn dat je moederbord het liever andersom heeft.
En dan nog een wedervraagje: Zijn beide modules dubbelzijdig? (zitten er op beide aan twee kanten chips geprikt?) Dan heb je een goede kans dat dat gewoon te veel bandbreedte vraagt en kan je moederbord dat niet aan.
En XP gebruikt verder gewoon wat ze nodig heeft hoor. Ik heb 2GB RAM en moet heeeel veel foto's openen om dat vol te krijgen :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan