Twee Nieuwe Laptops

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is een redelijk grote winkel, zou ik dan kunnen vragen of ze Vista er voor een kleine prijs bij doen of verwacht je dat dit geen zin heeft. Anders is er miss. nog de mogelijkheid dat ik Vista kan krijgen op school maar dat weer ik niet zeker.

Je zou eventueel ook de testversie van windows 7 kunnen draaien, en dan even sparen tot oktober voor de echte windows 7;)

@Trecka: verdiep je bij die winkel even in de prijzen van Vista (cq. dadelijk omruil naar 7) het zou zómaar kunnen dat de retailversie van Windows (de 3 pc's versie) in jullie geval een hele beste keuze blijkt te zijn.
De 3 pc retail versie is weliswaar wat duurder dan de OEM 1 versie, maar het zeer grote voordeel is dan wel in jullie geval dat íe op 3 pc's geïnstalleerd mag worden en dat is dan ook nog eens legaal (omdat het de 3 pc retail versie is). Je hoeft dan dus voor 3 pc's waarop je die Windows wil gaan installeren maar 1 Windows te kopen.

Kan je dan niet beter de testversie van windows 7 draaien en straks de 3 retail versie van windows 7 kopen?

Jawel, dat is idd. handiger, maar veel maakt het niet uit want als je over enkele weken Vista koopt, dan zit er een voucher bij om gratis te updaten naar 7.

Bij www.computerland.nl is ook de MSI EX620X-041NL te koop. Zelfde inhoud, alleen met Windows Vista en Blu-Ray lezer (die gebruik ik denk ik niet maarja) dus als ik die na 26 juni koop krijg ik die voucher erbij toch?

De prijs van deze is 599,- (i.p.v. 527,-), dat is dus al veel duurder dan de planning was maarja. Het zou wel uit kunnen toch (deze beter dan die andere)?

EDIT:

heb nog een gevonden, een Dell. Weet niet of dat wat is kwa prijs/kwaliteit maar als iemand dat zou willen uitzoeken graag.

http://www.bol.com/nl/p/notebooks-p...03-3072-mb-160-gb/9000000006489780/index.html
http://www1.euro.dell.com/content/t...en_on_tv?c=nl&cs=nldhs1&l=nl&s=dhs&~ck=anavml

Even duur. Specs kan ik niet over oordelen, iemand die ze kan vergelijken? Beide 100 euro goedkoper dan de MSI en aangezien ze uitsluitend voor schoolwerk zijn (4/5 jaar als het kan (????)) zullen ze kwa inhoud (CPU, RAM enz.) ook wel voldoende zijn?

Laatst bewerkt:
De dell is inmiddels afgevallen.

Iemand?

-Toshiba L300-203
-MSI EX620X-041NL

Prijsverschil 100 euro. Is dat het waard?

De MSI heeft een groter en beter beeldscherm, dubbele hoeveelheid opslagruimte op de hdd, BlueTooth en een videokaart die een stuk beter is.
Gezien de specificaties van de processor in de MSI zal deze sneller zijn dan die in de Toshiba.

Of dat jou allemaal bij elkaar gezien100 euro waard is weet ik niet, mij zou het dat wel zijn.

Ik zou nog wat proberen te pingelen op die MSI, het is m.i. een verouderd en niet meer verkrijgbaar model.

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Nicksanten en Pasja hartstikke bedankt voor de gebrachte hulp! Wanneer ik de laptop definitief koop laat ik het hier wel even weten!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan